Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Van itt valakinek 140+ IQja?

Van itt valakinek 140+ IQja?

Figyelt kérdés
Ha igen, írsz kérlek pár sort magadról? :)

2019. máj. 16. 23:22
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
100%

Pár mérés alapján 147-152.

A Raven-tesztem maximális 50 pont.

Az ELTE Radnóti gimibe jártam biosz-fizika szakra, és csak 12-ben kezdtem matekkal foglalkozni.

Matek-fizikát végeztem az ELTE TTK-n, ott nyertem geometria-problémamegoldó versenyt.

Háromszor nyertem (1999, 2001, 2002) az Élet és Tudomány című folyóirat Gondolkodás Iskolája versenyét.

A korábbi Honfoglalón top 30-ban voltam folyamatosan.

Az elmebajnoksag.hu oldalon első voltam többször.

Amúgy állás nélküli tanár vagyok, itt-ott óraadó vagyok, és jazz-zenélésből is élek.

2019. máj. 17. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
Ilyenkor rossz hogy csak a top 2%ban vagyok benne nem a 1%ban ... Nem érzem qualifikáltnak magamat a kérdés megválaszolására :D
2019. máj. 17. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
100%

Én is kérek simogatást és puszit a pocimra hogy stabil 1 hónapja 6. vagyok tudományok kategóriában! XD


Istenem, vicc ez az egész gittegyletesdi.

2019. máj. 17. 01:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:

Szar embernek lenni 140+ IQ-val Magyarországon.

Neem, egyetemet nem végeztem csak főiskolát, informaikus programozó se vagyok bár csináltam. Zenéléssel is foglalkozom s műszerészettel. Gitáros kütyüket építek, amúgy pedagógus vagyok. A tesi miatt nem végeztem dícsérettel, mert nem jártam izzadni -bár aranyérmes megyei atléta vagyok. Sokáig fent vagyok éjjel mert minden nőci lekopott s nem találom sehol helyem, jelenleg munkám sincs se családom. Túl ifjú sem vagyok és az anyám velem él. Mit írjak még? Van 4 macskám és két kecském...

2019. máj. 17. 04:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:

Nekem nincs.