Kezdőoldal » Emberek » Magány, egyedüllét » Úgy érzem hogy nem szeretnek...

Úgy érzem hogy nem szeretnek az emberek, hol rontottam el?

Figyelt kérdés
Középiskolás diák vagyok, pár hónapja költöztünk ki külföldre. Csalódott vagyok, hogy a barátaim nem írnak (csak eleinte), úgy érzem nem vagyok fontos nekik. Pénteken mehetek be az első tanítási napomra, nagyon félek, mégiscsak másik ország, másik város, más emberek és másik nyelv. Mi van ha kiközösítenek? Próbálok pozitív lenni, de egyre nehezebb. Köszönöm a válaszokat előre is.

2018. jan. 16. 19:26
 1/6 anonim válasza:
65%

Most derült ki, hogy valójában ők felületesen voltak csak a barátaid! Még örülnöd is kellene, hogy nem élsz többet tévhitben!


Szerintem teljesen pozitívan kellene hozzáállnod a helyzetedhez, itt a lehetőség, hogy teljesen új életet kezdj! Legyél határozott, ne látszódjon, hogy megtörtél és hogy félsz! Minden rendben lesz!

2018. jan. 16. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Igazad van, igyekszek pozitív lenni, köszönöm:)
2018. jan. 16. 19:51
 3/6 anonim ***** válasza:
Leginkább magaddal legyél pozitív, szeresd magad, mert ezzel adod meg másnak is a lehetőséget, hogy szerethessen téged! :)
2018. jan. 16. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim válasza:
en is kint elek, jartam iskolaba, barataim nem irnak azota se... ne torodj veluk! fel a fejjel, tanulod a nyelvet, es meglatod jobbam fogod erezni magad kulfoldi emberekkel is idovel
2018. jan. 16. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Jó olvasni ilyen véleményeket, köszönöm szépen, megfogadom!:)
2018. jan. 16. 20:44
 6/6 A kérdező kommentje:
20:44 : Akkor nem csak én járok ebben a cipőben, remélem úgy lesz, ahogy mondod!
2018. jan. 16. 20:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu