Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Tudtok mondani mellék-,...

Tudtok mondani mellék-, másodállásokat?

Figyelt kérdés
Plusz kereset kiegészítésre lenne szükségem, de nem találok normális másodállást. Csak ilyen kamus internetes munkák jönnek szembe. Nem baj az ha otthonról végezhető csak valós munka legyen. Sőt igazából semmilyen másod állást sem találok. Lehetne akár hétvégi munka is. Építészmérnök vagyok de nem igazán találok a szakmámba illő másodállást.

2020. jan. 22. 23:20
 1/6 anonim ***** válasza:
Mit értesz normális alatt? Aldiba pl. lehet menni heti 10 órát is.
2020. jan. 22. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Barmilyen resznunkaidös allas
2020. jan. 23. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Hol keresel?

Kecskeméten láttam műszaki rajzolót részmunkaidőben. Ilyen lehet, hogy van máshol is.

2020. jan. 23. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Egyáltalán mihez értesz?

Miért nem kezded vállalkozóként kisebb dolgokat tervezni?

2020. jan. 23. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Én mellékállásban könyvelő vagyok, mert hasonló munkakörben dolgozom főállásban is. Ha te építészmérnök vagy akkor vállaj megbízásokat, tervezések, kivetelezési tanácsadás, stb.
2020. jan. 23. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

#4 és #5 Mivel nincs tervezői engedélyem így nem alkalmaznak tervezőként, így az ilyen típusú vállalkozásnak sem sok értelme lenne a részemről.

Nyilván kézenfekvő ötlet lenne, hogy mellékállásban rajzoljak, amit csinálnék is csak egyszerűen nem találok olyat ahol nem főállásban 8 órára keresnek valakit.

2020. jan. 23. 22:32

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu