Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » A felmondást hogyan kell...

A felmondást hogyan kell intézni munkahelyen?

Figyelt kérdés
2020. jan. 30. 19:06
 1/2 anonim ***** válasza:
Írásban a felettesednél leadni és a másolatot aláiratni vele hogy átvette. Vagy postai úton a hr-re, visszaigazolással.
2020. jan. 30. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Közlöd, hogy a héten vagy utoljára, ha kell le is írod egy papírra, aláírva, hogy kérem munakviszonyom megszüntetését, a felmondási idő letöltésétől szíveskedjenek eltekinteni xyz dátum aláírás ennyi.
2020. jan. 31. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!