Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Jelezzem valamilyen módon...

Jelezzem valamilyen módon ezeket a főnöknek vagy hagyjam a francba?

Figyelt kérdés

Új munkahelyem van igaz már most járt le a próbaidőm.

Munkával nincs bajom ügyfélszolg. Szeretem csinálni,de még hiáyos a tudásom.

Van 2 idősebb munkatársam már 23 éve kollegák.

Általában velem nem beszélgetnek, segítenek de ritkán.

Főleg ha nincs bent a főnök akkor eltelefonálgat úgy h nálam van várakozó vagy lenne határidős feladatom az ügyfél meg vár... Gyorsan teszek mindent félre ne várjon, ha van olyan akihez kellene az ő jelszav ( kér néha a program ellenőrzőt)

Ammor 5-6* is kell neki szólni meg elmegy a mosdóba telefonálni.

Egésznap nem csinál semmit, telefonálgat privátban, hétvégi programjaira foglalja a dolgokat.

Én úgy érzem mivel új vagyok rám akarnak mindent tolni.

Múltkor szóltam az egyiknek, hogy bocsi határidős dolgom van,nem tudom a te dolgodat is megcsinalni( amivel 4napja el vol csúszva)


2020. febr. 14. 06:19
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
65%
Én szólnék a főnöknek.
2020. febr. 14. 07:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
0%
Akkor ezek a ticketek (bejelentés, hibajegy) a tapasztaltabb a kollégáké, és az ügyfélszolgálati rendszerben csak úgy férsz hozzá ezekhez a ticketekhez, ha az ő jogosultságukkal lépsz be?
2020. febr. 14. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
0%
Szólnék, de nagyon finoman, nehogy úgy tűnjön be aakarod őket mártani a hátuk mögött.
2020. febr. 14. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

Úgy van hogy mindenki csinálja a saját dolgát a saját felhasznalója alatt és feldob egy ablakot, hogy más is írja be a felhaszn és jelszót, mert így tudsz tovább menni. Ez a programnak ilyen védelmi valamilye, hogy ne tudj benne mókolni ( pénz kezelés is van gondolom ezért)

Addig amíg nem jön vki és írja be a belépését addig nem tudok az ügyféllel tovább menni

2020. febr. 14. 08:34
 5/13 anonim ***** válasza:
35%

Mondd azt, hogy eltelt a próbaidő, több munkád van mint amiben megegyeztek, ezért adjon több pénzt.

Aztán vagy ad, vagy utána jár, hogy miért vagy leterhelve.

2020. febr. 14. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

Engem is szoktak kérni ellenőrzésre.

Engem az kezd idegesíteni, h semmit nem csinál én meg 3 ember dolgát végzem.. ugyanannyi pénzért.

Szabikat is már egy évre előre beírták... Meg azért mert nekem nincs gyerek én nem vagyok annyira fontos.

2020. febr. 14. 09:38
 7/13 A kérdező kommentje:

Múltkor egy ügyfélnek rosszul csináltam valamit és visszatelefonált. ( Ami ha azt nézem jogos volt de olyat még sose csináltam)

Aztán mondta a kollegám h hát igaza van az ügyfélnek minek ülök bent betanulóként.

Tessék? Nekik a dolgok lenne szerintem elmondani mit tegyek, mert kérdeztem tőle.

2020. febr. 14. 09:44
 8/13 A kérdező kommentje:

Tegnap is egyedül hagytak.

Bementek az ebédlőbe ott olyan hangosan beszélgettek ( mert az egyik épp válik)

Hogy jaj így úgy amúgy és ott kiabáltak bent és kihalatszott. Nekem kellemetlen már sokszor.

2020. febr. 14. 09:46
 9/13 anonim ***** válasza:
55%

Kérdés, hogy azokat a ticketeket, amik igénylik a szenior kollégák jelszavát, azonnal kell-e intézni, vagy van-e rá ügyrendetekben meghatározva x óra/nap ügyintézési idő. Ha nem kell azonnal intézni (amíg a bejelentő pl. vonalban van), akkor szépen gyűjtsd össze az ilyen ügyeket és ne egyenként zavard vele a szenior kollégákat.


Ha meg tényleg azonnal kell intézni egyes ticketeket, akkor ezt teheted:


Megnézed, hogy a kolléga a helyén van-e

ha helyén van

szólsz neki, hogy jöjjön

ha jön és beüti a jelszót

rendezed az ügyet -> ticket lezárva

ha nem jön (akkor is, ha azt mondja, hogy majd jön)

írsz róla egy emlékeztetőt* -> ticket vár

ha nincs a helyén

felhívod telefonon

ha felveszi

ha idejön és beüti a jelszót

rendezed az ügyet -> ticket lezárva

ha nem jön (akkor is, ha azt mondja, hogy majd jön)

írsz róla egy emlékeztetőt -> ticket vár

ha nem veszi fel

írsz róla egy emlékeztetőt -> ticket vár


*ha az ügyviteli rendszer támogatja, akkor az ügyviteli rendszerben. Ha nem, akkor e-mailként és azt küldd el a belső közös e-mail címre (ezt főnök is látja).

2020. febr. 14. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:

Általában ezek azonnal intézendőek.

Addig ül ott az ügyfél és várakozik.

Előszőr írok neki ilyen belsős chaten, utána odamegyek, nem jön... Aztán oda megyek a másikhoz is, az se jön futom így a köröket mert csak leráznak, hogy " mindjárt".

2020. febr. 14. 09:51
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!