Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Targoncás munka tapasztalatok?...

Cameroon kérdése:

Targoncás munka tapasztalatok? Hány órás munkarend? Szeretitek e? Érdemes e váltanom benzinkutasként?

Figyelt kérdés

2020. máj. 16. 07:49
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Lehet jó és rossz is, én erre azt szoktam mondani ki kell próbálni, akár csak 1 napra vagy 1 hétre,addig a másik munkahelyről szabadságra kell menni.

Munkarend változó, de általában 8 órás, van ahol kell túlórázni, van ahol 12 óra munka van, nyilván ott nem minden nap kell dolgozni.

Nagyon sok helyen 3 műszakban kell dolgozni kevés pénzért.

Én mivel nem bírok egy helyben maradni ezért sofőr lettem, de egyébként ha jó helyet fogsz ki akkor jó lehet.

Ez tőled függ, ha fiatal vagy és érdekel akkor miért ne próbálhatnád ki?

Én fiatal vagyok,ezért ami tetszik és van rá lehetőség ki próbálom, egyszer élünk.

Sok sikert.

2020. máj. 16. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszi 🙂
2020. máj. 16. 14:43
 3/5 anonim ***** válasza:

2 és fél évig targiztam. általában 3 műszakos munkarend van, tehát éjjeli melót is vállalni kell. fárasztó, kicsinál a kevés szabadnap. sok helyen 5-6 nap egyben, aztán 1 nap "pihi" (alvás), utána megint ugyanennyi, sokszor teljesen más időpontban. a szervezetemet kicsinálta, de sokkal többet keresel, mint egy szimpla raktáros. papíron 8 óra volt, ehelyett 9-et kellett bent lenni, néha kötelező 1 órás túlórával... rengeteg balesetről tudok. nagyobb cégeknél ünnepnapon (éjjel) is van munka.

pénzben megéri, csak idegileg készülsz ki tőle.

2020. máj. 18. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Attól függ, mit kell csinálni. Ha raktárosnak mégy, mindenképpen előny, ha targoncázol. Minél több kategóriára van meg a jogsid, annál változatosabb lehet a munkád. Ha az udvaron kell targoncázni, az télen sz@r, éjjel sz@r. Kamionforgalomban kerülgetni rakománnyal, nem egy életbiztosítás.


Sok helyen teljesítményben kell dolgozni, ilyenkor stresszes lehet, ha sürgetnek. Ha szemetet hordasz órabérben, ott nem játszik ilyen stessz. Ha összeborítasz valamit, akkor sincs nagy kár. Komissiózni gépen jó, de olyan helyre ne menj, ahol tonnákat kell pakolni kézzel, békával.


Ha készárut pakolsz, ott nagy felelősség van, oda biztos kéz és gyakorlat kell, hogy lehetőleg ne sérüljön a cucc. Ahány gyár/raktár, annyiféle munka.


A magyar átlagban nem keres rosszul a targoncás, de általában ritka az olyan munkakör, ahol kizárólag a gépen ülsz, és semmi mást nem csinálsz. Sokszor kell pakolni kézzel, szóval kell egy kis parizer mellé.

2020. máj. 19. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Szinten benzinkutas vagyok én például nem mennék gyárba . Itt a kuton jó , ha már úton az ácsorgást sétálok egyett a kuton , vagy éppen törzsvásárlóval beszélgetek , ha van kedve és rá ér . Egyszóval nem vagyok oda kötve egy helyre .

Én 2 műszakban dolgozom 1 hét nappalos 12 óra , egy hét éjszakás 12 óra . 2 nap meló 2 nap pihenő a munkarend 0/24-es a kút azaz mindig nyitva minden ünnep nap . Nem tudnám a 3 műszakot meg a gyárat meg szokni .

Nekem ez így tök jó .

Na meg ha éppen nincs forgalom akkor a pénztáros csajjal beszélhetünk vagy ki megyünk cigizni . Na meg , ha van más feladat akkor azt kell csinálni . Pl nálunk minden vasárnap a nappalosnak kell meg csinálni a placc és kút oszlop takarítást , vírust miatt 2 óránként fertőtleníteni kell ami nem nagy dolog . Egyszóval jól tellik a műszak

2020. jún. 16. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!