Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Szerintetek jogos volt az...

Szerintetek jogos volt az ügyintéző reakciója és az én felháborodásom a telefonban, ti mégis mit vártok el egy telefonos ügyintézőtől?

Figyelt kérdés

Panasz bejelentés (ám még nem olyan mértékű, hogy ezz e-mailban tegyem)


Fel hívtam a Telekomot ma 16 fele, felvette egy Viktória nevű hölgy (bár nem biztos, hogy ez volt a neve), és bemutatkozott majd megkérdezte miben segíthet.


A hanglejtése teljesen gépiesített, egyhangú volt, és kifejezetten visszataszítóan sértő.


Szintén bemutatkoztam, majd minden segítség előtt 2 kérdést tettem fel.

- Jól hall

A válasza Igen volt

- Hogy érzi magát Viktória?


Második kérdésem pont a fentebb ecsetelt dolgok miatt tettem fel, mert kifejezetten zavart a nem emberi viselkedésem

Kérdésemre nem felelt és újra feltette a kérdést.


Erre én ismét feltettem ugynazt a kérdédt majd elkezdtem elmondani miért fontos nekem a válasza.


Azonban a kedves ügyintéző nem várta meg kérdésemre való magyarázatom és kinyomta a telefont.


Tisztelt Telekom!

Kb.3 éve az önök ügyfele vagyok, és szeretnék is maradni... Ám ha Önök nem fordítanak kellőképp figyelmet az ügyintézőik megválogatására az igencsak rosszul esik nekem mint fizető ügyfelük.


Egy egyszerű kérdést tettem fel, és egy egyszerű választ vártam.

Nem kérdeztem a családjáról, személyes dolgokról, hol lakik vagy akármi baromságot.

Jó okom volt a kérdést feltenni, és az ügyintézőnek oka lett volna válaszolnia is.


Jól tudom, hogy nincs benne a munkaköri leírásukban a magán életre vonatkozó kérdések megválaszolása....AZONBAN ha az a bizonyos kérdés azért van mert nem vagyok megelégedve a Telekom ügyintézőjének hozzáállásával akkor úgy érzem joga van tudni az ügyfélnek mielőtt elitélnénk a munkamorálját.

A szolgáltatás javítása végett töltetnek ki mindig egy értékelő lapot.


Tisztelt Telekom!

Olvassák el kérem a fentebb leírtakat és javítsák a szolgáltatásukat ha már fontosak vagyunk ELVILEG mint ügyfelek a Telekom számára.


Köszönöm válaszuk



2021. márc. 4. 18:25
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
16%
Te, segítek kérdező. A helyes kérdés az lett volna, hogy: "-Ne haragudjon, ön robot, vagy élő emberrel beszélek?" Hidd el, erre válaszolt volna. #JesuisViktória
2021. márc. 4. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 A kérdező kommentje:
11gez tetszik... Ez téneg tetszik. Köszönöm a tanácsot
2021. márc. 4. 19:50
 13/24 anonim ***** válasza:
91%

Fúú pont az ilyenekből volt elegem amikor kasszás voltam a Lidl-ben. Egy fárasztó nap vége fele leszólt valami tata hogy miért nem vagyok mosolygós meg beszélgetek vele. Hát mondom basszus egész nap jöttek az emberek, elegem volt,fáradt voltam, majd pont vigyorgok mint a tejbetök. Azon túl semmi közötök nektek ügyfeleknek az eladóhoz/ügyfélszolgálatoshoz, hogy a munkaköri leírásuknak megfelelően kiszolgálnak, esetemben felütni a kasszába a 8kiflit, a kérdésben szereplő nő esetében hogy kezelje a bejelentett hibajelzést. Miért kéne bárkinek is más nyomiságát kezelni? Beszélgess a szomszéddal, a barátaiddal (bár... khm :D), családtagokkal. De ne azt hátráltasd már a hülyeséggel akit rohadtul nem érdekelsz.

És még be is mószeroltad, hát nemtudom ki is a gonosz igazából...

2021. márc. 4. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:
86%
Férfi ügyintézőtől nem várt el volna csicsergést, tipikus.
2021. márc. 4. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:
84%

A telefonos ügyintézőnek az a munkaköri kötelessége, hogy felvegye a panaszod/kezelje a problémádat (és nem amerikában vagyunk, itt nem elvárás hozzá a bugyuta művigyor, csak szólok). Semmilyen személyét érintő kérdésre nem kötelessége válaszolni, ahogy csevegni sem - sőt sok helyen meg is róják érte, mert húzza az időt és mások várnak a vonalban.

Én is voltam telefonos ügyintéző, én is rád tettem volna a telefont, mert nemes egyszerűséggel úgy gondoltam volna, hogy nem vagy százas/troll vagy. Igaz, most is úgy gondolom :)

2021. márc. 4. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:
88%
Egyébként már bocs, de részletezd már kicsit, miért volt fontos a válasza, annyira kíváncsi vagyok, pontosan milyen személyiségzavarban szenvedsz, hogy pszichológusnak képzeled magad :D
2021. márc. 4. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 A kérdező kommentje:

16-os,hát részletezzük.


Az egyhangú, érzéketlen beszéd stílus sérti az emberi alap normákat amely emberré tesz minket.

Az, hogy nem képes a hanglejtésekre, hangsúlyozásra az is egy kommunikáció az ügyintéző részére, hogy "mi van, menszeszem van".... Akármi de kivetíti az ügyfélre.


Az ügyfélnek, vagyis nekem nem kötelességem elviselni azt, hogy az ügyintéző unja az életét és kivetíti rám, egy ártatlan ügyfélre.


Mint korábban említettem, a telefonos telemarketing, ügyintézés alap kövei:

-kapcsolat teremtés

-az ügyfél kiszolgálása lehetőségeidhez és tudásodhoz mérten a legkiválóbban

- Segítség nyújtás


Ha nem vagy képes csak ezt a 3-at tartani, nem vagy alkalmas a telefonos munkára. Keress olyat ahol egy szalag mellett egy munkafolyamatot kell elvégezned beszéd nélkül, hátha az megy.

Ne rontsa a Telekom tökéletes ügyintézői hírnevét a fentiek hiányában

2021. márc. 4. 22:09
 18/24 anonim ***** válasza:
74%

Babám, a telemarketing az egy teljesen más műsor, kevered a szezont a fazonnal. A telekomnak abszolút nincsen tökéletes ügyintézői hírneve, sőt, SEMMIT nem követelnek meg. Náluk dolgoztam, diákmunkásként. Boldog-boldogtalant leültettek a telefon mögé egy darab A4-es papíros segédlettel, az volt a betanítás. Még, hogy tökéletes ügyintézői hírnév lol. Ott aztán pláne sorban állnak az ügyfelek, főműsoridőben senki nem fog a baromságaiddal törődni, ha húzod az időt szét fognak kapcsolni, mert várakozik huszonöt ügyfél, akinek tényleg elintéznivalója lenne és nem csernus doktort próbál játszani a vonal túlsó felén. Igaz, én valószínűleg nem tettem volna rád, hanem kihangosítottalak volna, hogy a többieknek is felvillanyozd kicsit a napját :)

Te ártatlan ügyfél, te, ha szófosásod van és nincs kivel kielégíteni, akkor a lelkisegélyt próbálgasd hívni, ott majd nem teszik rád a telefont, hanem megpróbálnak keresni neked egy megértő és lelkes doktorbácsit/nénit a közelben.

2021. márc. 4. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:
80%
Remélem kérdező, hogy trollkodsz, és nem vagy ekkora idióta... Kiakaszt a tudálékos pszicholóhügus stílusod.
2021. márc. 5. 05:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 anonim ***** válasza:
41%

A szappanopera következő epizódja itt...


https://www.gyakorikerdesek.hu/emberek__munkahely-kollegak__..


😂😂😂

2021. márc. 5. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!