Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ha a dolgozó panaszkodik,...

Ha a dolgozó panaszkodik, hogy a főnöke nem egyértelműen adja át az információt, aztán mikor az alkalmazott energiát fordított egy feladatra, majd mondja a vezető, hogy nem erre gondolt, akkor hogyan lehet elérni, hogy érthető legyen a kommunikáció?

Figyelt kérdés
A másik zavaró tényező, hogy mindig bizonyítani kell, ha elmondod egy témával kapcsolatban a véleményed, aztán sok embernek nem tetszik. Dolgozz sokat, de nincs jelentőssége a személyednek, dolgoknak. Ilyenkor mit kell tenni?
2021. nov. 4. 09:58
 1/4 A kérdező kommentje:
57/N
2021. nov. 4. 10:03
 2/4 anonim ***** válasza:

Az egyszerűbb lépés: keresni másik munkahelyet.

A bonyolultabb:a feladat megkapásakor részletesen kikérdezni a főnököt, hogy pontosan mi a feladat, alaposan rákérdezve minden fontos részletre. Eleinte lehet, hogy nagyon kellemetlen annyit kérdezni, de érdemes: egyrészt nem dolgozol kétszer feleslegesen, másrészt látni fogja a főnök, hogy érdekel a dolog és precíz akarsz lenni. Harmadrészt pedig lehet, hogy így neki is feltűnik, mennyire hiányosan adta ki a feladatot.


A vélemény-dologgal kapcsolatban nehéz segíteni, hogy nincs konkrétum, hogy mit dolgozol és mivel kapcsolatos véleményről van szó. Annyi biztos, hogy nagyon ritka az olyan hely, ahol a személyed és véleményed mérvadó, a legtöbb munkahely a munkaerőd és az időd "vásárolja meg". Persze lehet, hogy itt speciálisabb a helyzet, ha részletesebben leírod a gondot, lesz rá részletesebb válasz is.

2021. nov. 4. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
26%

Ha a főnökkel is ennyire összefüggéstelenül, értelmetlenül beszélsz, ahogy itt írsz, akkor sehogy.


Egyébként pedig esztergálni kell a tarhonyát, hogy absztrakciós létra mentén racionálisan végiggondolható legyen a súrlódásmentes adatbázis

2021. nov. 4. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Hm, én ha ügyféloldalról kapok egy feladatot- vagy pl akár másik részlegről, aki nem ért az én szaketülretemhez: mindig megkérdezem egy ideje, hogy ok, de mi a pontos célja vele, hogy ezt ő így akarja csinálni?


Mert sokszor idejönnek konkrét tervvel, meg elképzeléssel, hogy ezt meg azt kéne csinálni, de hogy miért azt nem tudja megérvelni vagy csak mert tetszett neki, de nem azzal fogja a legjobban elérni amit szeretne.


Ez csak az én példám, az én szakterületemen. Esetleg kérdezz vissza mindig, hogy mihez kell, mi célból stb- olyan pontokat amin jellemzően elcsúszik a feladat.


A másik példádból is van tapasztalatom: ez engem is nagyon zavart, amikor elkezdtem szakmailag fejlődni és kvázi lehagytam a többieket csúnyán szólva.. 1 embert kivéve. Ő értette a szakmai álláspontot. Akkor én is majdnem felmondtam, mert nem tudom elviselni, ha nálam kevesebbe tudnak és bizonygatni kell a saját szakterületemen. - Aztán végül sikerült bizonyítani is ezeket, és ez jobb lett, hallgattak rám.


Utána már csak 1 féltékeny kolléganő volt aki többször beleállt a felmutatott eredménybe vagy álláspontba. Szerencsére van már annyi tapasztalatom ezekben, hogy alá tudjam támasztani/megérvelni minden ilyet.

2021. nov. 4. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!