Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ciki irodában közfoglalkoztato...

Ciki irodában közfoglalkoztatottként dolgozni?

Figyelt kérdés

Van érettségim, emelt szintű Szoftverfejlesztő szakképesítésem.

Beadtam a jelentkezést egyetemre is.

Pályakezdő vagyok ez lenne az első "hivatalos" munkahelyem.

Gondoltam tapasztalat szerzésre jó lesz.

A pénz még igazából nem számít csak valahol el kell kezdenem.


Egy kormányhivatalban leszek adminisztrátor.

Csak tartok tőle, hogy az ottani embereknek lenéző tekintetük lesz, hogy nézd egy közfoglalkoztatott.



2022. ápr. 1. 23:02
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Butaság. Feladat van, elvárják a pontos munkát. Tudják, hogy átmenetileg vagy ott. Mindenkinek megvan a dolga. Eszedbe ne jusson ezen tipródni!

Nem fognak lenézni.

2022. ápr. 1. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Nálunk is voltak kozfoglalkoztatott kollegak. (azért múlt idő, mert én azóta már nem dolgozom ott).


A legjobb fejek voltak. Imádtam őket. Az egyik nőnek külkereskedelmi diplomája volt, de nem volt önbizalma, mondván hogy már idősebb, nem fog kelleni sehova. 60 ezret keresett.


Addig ragtam a fülét, hogy ott házon belül megpalyazott egy állást amihez a diploma elváras volt, fel is vettek!


Ezek általában átmeneti időszakok, úgyhogy nyugodt szívvel menj. Senki nem fog lebezni.

2022. ápr. 1. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Dolgozni sosem ciki, a munka becsülendő.



...


Na jó, ez alól kettő kivételt azért van, az egyik a másik átverésével/károsításával való "munka", a másik a szexuális szolgáltatók (stricik, stb.)

2022. ápr. 1. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Inkább nekik ciki, hogy egyébként szükség lenne szakképzett munkaerőre, de rendes bért nem tudnak adni.


Neked semmiképpen.