Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » A személyes ügyfélszolgálatok...

A személyes ügyfélszolgálatok munkáját miért nem teszik hatékonyabbá?

Figyelt kérdés
Szuper dolog, hogy van személyes ügyfélszolgálat. Annál jobban viszont nem tudnák csinálni, mint hogy beül az alkalmazott a szép ruhájában és néha néha kattint egyet, ameddig tömegek várnak rá? Ez senkinek sem jó. Az ügyfél nyilván elégedetlen. Azok az életunt alkalmazottak pedig nem valós hiánymunkások, csak belassult valakik. Inkább ne legyen személyes ügyfélszolgálat, alakítsák át, de ez így hihetetlen pazarlás mindenkinek.
2022. szept. 23. 11:44
 1/6 Fsms ***** válasza:
35%

Sok helyen már az ügyfélszolgálatot mesterséges intelligenciával kezelik. Nálunk is próbálkozik ezzel egy két telco.

Ki tudják majd váltani emberek nagy részét, de lesznek komplex ügyek, ahol ez nem megy.

2022. szept. 23. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Isti22 ***** válasza:
Nekem nincs ilyen tapasztalatom. Az tény, hogy sokat kell várni, de ez nem az alkalmazotton múlik.
2022. szept. 23. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
ha jobban haladna az ügyintézés, akkor többen mennének be és még több ügyintézőre lenne szükség.
2022. szept. 23. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
#3 : Bizony! Divatos szóval manapság erre azt mondják, hogy nem hatékony!
2022. szept. 23. 12:50
 5/6 anonim ***** válasza:

"ez így hihetetlen pazarlás mindenkinek"

Nem, azok a cégek, amelyek csak ilyen ügyfélszolgálatokat tartanak fenn, pont azért csinálják, mert az lenne pazarlás részükről, ha több alkalmazottat fizetnének. A upc már kb. húsz éve is szinte büntette azokat, akik bementek személyesen az ügyfélszolgálatra, olyan sokat várattak mindenkit pitiáner ügyek miatt is. A slusszpoén meg az volt, hogy az ügyintéző az ügyfél kezébe nyomott végül egy telefont, hogy akkor most tárcsázza ezt is ezt a számot - és végül mégiscsak kénytelen volt az ügyfél telefonon elintézni azt, ami miatt direkt bement személyesen...

2022. szept. 27. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Voltal mar ugyfelszolgalatos? Csak mert en voltam (szerencsere mar reg nem vagyok), es 95%-ban az ugyfel volt a hulye (ilyenkor kegyetlen lassu tud lenni egy folyamat, mert az illetonek az anyja sem tudja megmagyarazni, hogy valamit elcseszett). A maradek 5%-ot pedig semmi perc alatt meg is oldottuk.
2022. szept. 28. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!