Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Kereskedelemben és vendéglátás...

Kereskedelemben és vendéglátásban dolgozók! Volt már olyan, hogy egy főnök vagy kolléga a vásárlók vagy vendégek előtt oktatott ki titeket?

Figyelt kérdés
Tehát arra gondolok, hogy lekezelő vagy flegma hangnemben, neadjisten kiabálva kiosztott titeket egy kolléga vagy főnök, merthogy szerinte valamit nem jól csináltatok. És ezt egy vásárló/vendég szeme láttára és füle hallatára. Ha igen, reagáltatok valamit?

jan. 12. 06:58
 1/10 anonim ***** válasza:
83%

Olyan volt csak hogy kollegak elott orditpzik velem egy főnök közben akkor kezdtem es betanitas alatt voltam...ez volt a betanitas. Ertetlenul bámultam rá hogy amugy ez minek ordibál?a tobbi kollega kouben síri csendben volt meg se mertek mukkanni se.

De en nem vendeglato helyen voltam, ügxfelek se voltak.


Vendeglato helyen meg nem a főnök oltogatott hanem rendörök jöttek be hozzám(tancosnő voltam kúlföldön de az előző fönökömmel összevesztem es baromsagokkal jelentgetett 5 euros kárt okoztam neki meg ilyenekkel:D a rendorok se vették komolyan de kötelező volt megkeresniuk engem meg beszélgetni. En meg kozben megkerdeztem fogyasztanak e vmit kernek e vmit mivel dolgozom netán privatdance? :)

A fönök nem szólt semmit. Aztán elmentek es dolgoztam tovább.

jan. 12. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
87%

Első esetben egy hirdető apróhirdetéseket tartalmazó magazinnál kezdtem hirdetésszervezőként, ahol ordítozik a főnök. Csak néztem a kollegákat is hogy bakker ezek ilyen emberrel dolgoznak együtt, ezek itt "így élnek"? Hova kerültem én?

(1.voltam)

jan. 12. 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Okés, de én itt most olyan esetekre vagyok kíváncsi, amikor vásárlók vagy vendégek (tehát civilek) előtt alázott meg valakit főnök vagy kolléga.
jan. 12. 08:08
 4/10 anonim ***** válasza:

Naná. Egyszer a főnök elfelejtett valamit a nagykutyának intézni, és mindenki előtt közölte, hogy én nem tettem eleget a kérésének. Csak szorítottam a számat.

Később bocsánatot kért, leírta az infót, csak nem szólt senkinek. :) Nem égett a fejem, nem ám.

jan. 12. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Talán második hetemen lehettem ott a szállodában, amikor először találkoztam a főnökséggel. Bemutatkoztunk, azt hittem, minden rendben ment, majd jött egy nagyobb csapat vendég, akik közeli barátai voltak. Abban a pillanatban neki állt velem kiabálni, hogy milyen ocsmány, oda nem illő ruhában dolgozom én, ő azt többet látni nem akarja. Én totál lesápadtam, elnézést kértem, a nő bólintott, majd ment a barátaihoz. A lobbyban voltunk, ahol másik vendégek is voltak.. és mindent hallottak, nem mellesleg rám vártak, szóval nagyon gáz volt. Biztos vagyok benne, hogy lángoló arccal mentem vissza, amikor megláttam őket.


Szeretném megjegyezni, hogy nem biztosítottak egyenruhát, és olyanban voltam, ami a kisfőnök leírásának megfelelt. Színek és stílus is rendben volt.. a helyzet pikantériája, hogy a nagyfőnök kedvence aznap hasonlóban volt, pedig össze sem beszéltünk, és nála mégsem volt ilyen jelenet.


.

De én még szerencsés voltam, mert többször nem kiabáltak velem, nem rendeztek jelenetet. Azonban a főnökök hírhedtek voltak arról, hogy nem voltak zavarban senki előtt sem, és lazán leüvöltötték/kiosztották az alkalmazottjaik fejét a vendégek előtt is.

jan. 12. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

#5

Ilyenkor játsszák a nagymenőt a kispöcsűek. Be kell lengetni ott a közönség előtt a felmondást és akkor visszavesznek az arcukból.

Azt hiszik, ettől majd hasraesnek a vendégek, közben csak azt érik el az ilyen cirkuszokkal, hogy a normális emberek lenézik őket és nem mennek többet oda. A rossz hírük meg terjed. Én is ismerek egy két ilyen főnököt, aki arra büszke, milyen hangosan tudja leugatni a dolgozókat közben csodálkozik, hogy a cég lassan, de biztosan csúszik lefelé és már lasszóval kell fogni dolgozókat, meg vásárlót. De ő.... Hát ő biztos nem tehet semmiről, ő mindenben hibátlan, tökéletes, mindenható!

jan. 13. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
Szerencsére csak diákmunkán voltam, de a recepcióvezető teljesen alkalmatlan volt a feladatára, ezért a tekintélyét kiabálással próbálta érvényesíteni. Kedvencem mikor a szabadnapomon történt problémát szerette volna rám kenni. Mondjuk ő, ha a vendég kiabálva adta elő a panaszát, simán visszaordított.
jan. 16. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 Kései Sirató ***** válasza:
100%
Vendégként és egy ilyen tapasztalat után (amikor egy főnök előttem szidalmaz egy beosztottat, vagy előttem bunkózik vele) leminősíteném a szállodát a szállás.hu oldalon (ha azon keresztül foglaltam), vagy kiírnám az ittjártam.hu-ra, hogy nem ajánlom senkinek, a személyzet nem tud viselkedni.
jan. 17. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Ja leoltott hogy miért úszik az étterem miért vagyunk ennyire balf@szok stb közben ott ült valami spanjával

Ő akkoriban jött oda,amúgy a tulaj lánya akkor nem reagáltam rá volt dolgom bőven mivel helyette is dolgoztunk

Utánna négyszemközt mondtam neki hogy H én elhiszem hogy ő a főnök de ha gondja baja van ne a vendég előtt adja elő magát ráadásul nem is volt igaza

jan. 18. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Patikában volt olyan egy csomószor, hogy az aszisztensek beszóltak nekem a betegek jelenlétében még pályakezdő koromban. Nem győztem őket helyretenni....
tegnapelőtt 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!