Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Kinek milyen tapasztalatai...

Skorpió87 kérdése:

Kinek milyen tapasztalatai vannak a Call center munkát illetően? Itthonról dolgoznék. Ki melyiket ajánlaná, ami kevésbé stresszes?

Figyelt kérdés
Minden tapasztalatot meghallgatok szívesen. :) Köszönöm!

jan. 28. 14:55
 1/10 anonim ***** válasza:

Követem mert érdekel.

Milyen feltétellel lehet am bekerülni ilyen helyre ?

jan. 28. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

Amit én tudok, hogy főállás mellett is vállalhatod. Kedvesnek, türelmesnek kell lenni, ez fontos. Valamelyik bejelent, valamelyik nem. A hétvége is beleeshet és havi 1 nap szabi jár csak. De ez gondolom csak azoknál van, ami nem jelent be szerintem. Egyelőre csak egy cégnél hallottam ezt idáig.

Ami még lényeges, hogy amiről dolgozol, számítógép vagy laptop, annak erősnek kell lennie hozzá, mert egy adott programon belül végzed a munkát.

jan. 28. 15:23
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
Tobb mint egy evet team leader, a lablogatastol a napi 600 telefonig minden megvolt. Ha te fogadsz hivasokat, meg ok, de ha neked kell masokat hivogatni... akkor anyukad sokat fog csuklani.
jan. 28. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Időtöltésnek kiváló, kereseti lehetőségnek nevetséges a callcenteri munka. Az ilyen munkakörben dolgozóknak automatikusan a nyakába szoktak akasztani a főnökeik egy teljesítménykényszert és bármennyit is teljesítesz, semmi nem elég. Ez akkor izgi, amikor jutalékrendszerben kell a munkát elvégezni. Ha nem ez a helyzet, - mert nem anyagi természetű a megbízatás, - akkor is "mosolyogva kell elviselni" a neveletlen, agresszív ügyfelek dolgait. Kötél idegek kellenek egy ilyen munkakör betöltéséhez, de minimum komoly önfegyelem. A mai életszemléletnek szerves része a szélhámosság, ezért következetesen nem fogadok idegen számokról hívásokat, - hívhat akár maga a LY-zus is fehér lepelben, kizárt, hogy szóba álljak csak egyetlen kelletlenül hívogató emberrel is. Nem én vagyok az egyedüli, akinek elege van a közvélemény kutatókból, biztosítókból és egyéb marketing tevékenységekkel másokat zaklatókból, - ebből következtetni tudsz nagyjából arra, hogy mennyi sikerélmény várja a leendő callcentereseket.
jan. 28. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Ez olyan munka, amikor sóher a cég irodát bérelni, de a home office szövegre sokan ráharapnak, mert azt hiszik kényelmes.


Szóval összességében használod a saját erőforrásaidat (laptop, villany, telefon stb), a cég semmit nem biztosít.


Kapsz egy listát (100 emberből 50 már tuti halott), amiről embereket kell zaklatnod és eladnod nekik valami használhatatlan szar szolgáltatást. Az 50 emberből 40 emlegetni fogja anyukádat és max marad 2, akivel érdemben tudsz jutni valamire.


Összehozod az üzletkötővel, aki megköti az üzletet jó pénzért, neked meg a végén leesik párszáz forint.


Remélem jól összefoglaltam.

jan. 28. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Ha adnak szerződést bejelentve akkor másod állásként jó. Ha nem jelentenek be jelezd a navnak, legalább megszünik létezni.
jan. 28. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Így van. Jól látjátok egyébként. Sokféle dolog van. Biztosítás, termékeladás, cégekkel egyeztetni. Ezen a részen biztos nem szeretnék dolgozni. Nem lenne türelmem hozzá. De esetleg közvéleménykutatás, vagy ezzel kapcsolatos dolog, vagy meglévő ügyfelekkel egyeztetni dolgokat, adatokat. Ez még szóba jöhet.
jan. 30. 17:56
 8/10 anonim ***** válasza:

Azért az adategyeztetés sem mindíg egyszerű.


[link]

jan. 30. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Az a baj az adategyeztetéssel, hogy az is burkoltan értékesítés. Cégvezetőkre kell rátukmálni valamilyen szolgáltatást. Én irodavezető vagyok, a főnökeimtől megkaptam, hogy tagadjam le őket amikor a benti telefonon keresi valaki valamelyiküket. Nagyon sok olyan hívás van, amikor csak a vezetőt keresik és csak nekik mondhatják el az ajánlatot vagy csak vele egyeztethetnek adatot. :D


Ilyenkor mindig mondom, hogy nincs bent egyik sem és nem tudom mikor lesz.

Plusz ugye munka közben senkinek nincs sem ideje sem türelme közvéleménykutatókkal beszélgetni.


Baromi hálátlan meló.

jan. 31. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

9 évig csináltam. Volt bejövő és kimenő hívás is . Volt hideg hívás is. Kötél idegrendszer kell hozzá.

Plusz a főnökök meg csak számokat láttak és ment a cseszegetés kevés a “darabszám”

febr. 22. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!