Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Állásinterjúra tényleg ne...

Állásinterjúra tényleg ne kibontott hajjal menjek?

Figyelt kérdés

Csütörtökön lesz életem első igazi állásinterjúra, pályakezdő vagyok, eddig csak diákmunkán voltam. Olvasgatok hasznos tanácsokat, pl. az állásinterjúra ideális kinézettel kapcsolatban.


Nekem hosszú hajam van, és több helyen írják, hogy a hosszú hajú nők fogják össze a hajukat, vagy lófarok legyen vagy konty, mert az "elegánsabb, komolyabb". Igen ám, de én sokkal hülyébben nézek ki összefogott hajjal. :( Kerek a fejem, magas a homlokom, nagyon hátul kezdődik a hajam, a copfba kötött haj abszolút nem előnyös, elölről nézve olyan, mintha kopasz lennék.

Kibontott hajjal sokkal normálisabban nézek ki, és tudom hogy nem szépségverseny, de nyilván számít az első benyomás.


Ilyen esetben is azt mondanátok, hogy kössem össze a hajam? Esetleg van valakinek frizuraötlete ilyen archoz/hajhoz?


Amúgy ne egy hullámos, tépett, vörös bozontot képzeljetek el - festetlen barna hajam van, egyenes, csak simán egyszerűen kibontva gondoltam.


Köszi a válaszokat!


23/L


2016. jan. 12. 16:22
 1/7 A kérdező kommentje:
Azt még hozzáteszem, hogy irodai munkára jelentkeztem egy nagy kereskedelmi céghez, és kosztümben megyek az interjúra.
2016. jan. 12. 16:23
 2/7 anonim ***** válasza:
57%
A kontynál előnytelenebb vénkisasszonyosabb hajviselet kevés akad,szóval azt felejtsd el. Ha nem áll jól az összefogott haj akkor ne fogd össze. Jól kell kinézni,az meg mindenkinél mást takar,nem ilyen elcsépelt közhelyes leírásoknak dőlj be. Ha magadnak se tetszel akkor a felvételiztetőnek sem fogsz.
2016. jan. 12. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
83%