Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » A Helen Doron nyelviskolákkal...

A Helen Doron nyelviskolákkal oktatóként valakinek van tapasztalata?

Figyelt kérdés

Kicsit "furának" tűnik az ajánlatuk, hogy a "240 000 forintos tanfolyam" árának a felét átvállalják, 60 000-et kell kicsengetni, 60 000-et meg a fizetésből vonják...

Ez nekem inkább a tanfolyam eladásának és nem állásajánlatnak tűnik



#Helen Doron #MLM? #horrektség
2016. máj. 30. 10:59
 1/2 A kérdező kommentje:

Közben rész válaszok:

Több oktatásuk van (mindet a munkavállaló fizeti!)

Az okleveleket nem adják oda. Az "a nyelviskola tulajdona"

Az is beszédes, hogy egy ekkora forgalmú oldalon még nem érkezett válasz...

2016. máj. 31. 14:18
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

Szóval, első kézből vélemény:

ma voltam és tegnap próbanapokon tanárként HD-ben, Bp. egyik kerületében. A próbanapot úgy képzeld el, hogy angoltáborban vettem részt, mint esetleges leendő tanár.

Megjegyzem, diplomás angoltanár vagyok.

***

Szerintem az egész elég gáz. Tényleg lehúzás- a szülőknek egy drága, puccos divat -; a tanároknak pedig az általad írottak miatt is.

Hozzátenném, még azt is megkaptam a suli vezetőjétől, hogy ehhez aztán nem kell diploma -kissé lekicsinyelve a több éves angoltanári főiskolámat, amit nem akárhol végeztem. Arcoskodás részemről ezzel letudva. :)

Tudok olyan nyelvsuliról ebben a franchise-ban, amelyet diplomás angoltanárok vezetnek - az még elfogadható. Viszont, amikor azt reklámozzák ,hogy bárkiből 5 nap alatt tanárt faragnak, lehet az akárkicsoda -hát, ez a butaság magáért beszél! Nem lehet. Többéves tanári tapasztalattal annyit mertem az egyik oktatónak mondani, hogy a kiejtésében volt hiba, de nem is így fogalmaztam ,hanem csak közvetve, elvéve az élét. Láttam, hogy vérig sérődött az illető. Nem mindegy, hogy a gyerekek milyen mintát látnak/hallanak ilyen kiskorban, mert kitörölhetetlen élmény, aztán hallhatjuk vissza a rossz kiejtést.

2016. aug. 9. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?