Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Az alábbi szituációt hogyan...

Az alábbi szituációt hogyan kezelné egy telefonos ügyfélszolgálatos? Képes lenne még Ő is érzéketlenül, idegesítően a saját munkahelyét, főnökeit védeni.

Figyelt kérdés

Tegyük fel, hogy van egy jó, régen látott, nagyon szeretetreméltó, angyali, 1000%-ig lelkiismeretes ismerősöm, aki most váltott egy szuperjó munkahelyre.

Előtte egy hihetetlenül rossz, undorító, mocskos munkahelye volt, amiről mesél nekem, hogy milyen szörnyűségeket, szellemi rombolást, sanyargatást, testi sértést engednek meg maguknak a főnökök. Ezekről hosszasan beszél, mert annyi mocsokság történt vele, és nem csak vele, hanem másokkal. 22 fős cégből 18 ember folyamatosan változik, mert annyira elviselhetetlen az a pokol.

Tegyük fel, hogy ez egy olyan munkahely, ahol az ügyfelek telefonon tartják a kapcsolatot a céggel, rendelnek, stb... mint egy pizzéria.


Én annyira feldühödök a hallottakon, hogy felhívom a céget az ügyfélkapujukon keresztül, mintha rendelnék valamit, és OLYAN MÓDON PORIG GYALÁZOM A CÉGET, elhordom mindennek a hallottak alapján, hogy annak a hallatán is bármely ateista jóérzésű ember elalélna. Burkoltan fenyegetőzök, igéreteket teszek a rossz minőségük lejáratására, és arra, hogy még a belső működésüket is felfedem és kitálalok róla, hogy mennyire piacképtelen a cég, addig nem nyugszom amíg a negatív reklámoktól be nem csődöl, és a cégvezetőnek sírni fognak a gyerekei az éhségtől és a megroggyant életszínvonaltól, amiért a cég megszűnt.


A kis törékeny ügyfélszolgálatos diáklány ilyenkor képes lenne a cégét, a főnökét nyíltan, ELHIVATÁSSAL védeni?

Vagy legalább passzív lenne? Hagyná, hogy a cég meg legyen fenyegetve?


Ilyenkor hogy viselkednének a MAGYAR emberek?

Végre mernének gondolkodni, s legalább passzivitásukkal megadni az esélyt arra, hogy felszólaljon az igazság?

Vagy foggal-körömmel védik azt a rendszert, ami őket is üti, s szenvednek bármennyit azért a tudatért, hogy így a rendszer fenntartásával a szomszédjuk is szenvedjen. Vállalják a szenvedést, hogy más is szenvedjen...


2017. aug. 15. 19:08
 1/6 anonim ***** válasza:
94%

Én elküldenélek a halál fas szára.. Végig sem hallgatnálak rádtenném a telefont.

Nekem is olyan munkahelyem van ahol sok az ügyfél személyesen is és telefonon is. Rengeteg az ilyen hozzád hasonló idióta buta ember mint te és felnőtt férfiak/nők (akarnak) engem fenyegetni. Az ilyeneket kizavarom a boltból vagy szépen elküldöm kedves édesanyjába.

Csoro kis diáklánynak mi köze a te baromságodhoz??? Ennyire empatikusnak érzed magad menj be a főnökségre és ott emberkedj.

2017. aug. 15. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
93%

Szóval nem elég, hogy szerencsétlen diáklánynak fos a munkája, máskor is gondolom kell problémás ügyfelekkel is beszélnie, de kifejezetten arra hajtasz, hogy belekeverd szegényt egy ilyen fenyegetőzési-jogi hercehurcba, esetleg ki akarod provokálni, hogy kirúgják?


Egyébként nem csak MAGYAR embereknél fordul elő, hogy nem kelthetik a cég rosszhírét, akármi van, mert benne van a szerződésükben.


Másrészt akinek a megélhetésén múlik, az nem fogja az állását kockáztatni. De egyébként egy pizzériában simán csak rádcsapnám a telefont ha olyan hangvételt ütsz meg.


Tedd már helyre az eszed, de komolyan. Ha be is akarsz olvasni valakinek, azt ne egy szerencsétlen diákkal tedd, akinek semmi köze semmihez.

2017. aug. 15. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

"Én elküldenélek a halál fas szára.. Végig sem hallgatnálak rádtenném a telefont."


"De egyébként egy pizzériában simán csak rádcsapnám a telefont ha olyan hangvételt ütsz meg. "


STOP!!!


Márist ellent mondtatok magatoknak! Hát hogy merészelitek az ügyfélre rácsapni a telefont?!! Ezzel hogy fogtok a főnök elé állni!!?

"Ha nem tetszik, fel lehet mondani!"


Megtagadjátok a főnökötöktől a munkavégzést?!!

Komolyan végiggondoltátok a reakciótokat a szituációban szereplő munkahely fényében?!


Vagy ennyire odaadóan védeni akarjátok a munkaadótokat, hogy azon az áron is tesztek érte, ha Ő utána (óó, hisz >>szegény<< nem tudja, hogy mit cselekszik) rovásra vesz titeket?!?


o.O

2017. aug. 16. 16:59
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Hol hagytad a gyógyszered, de komolyan?:D


Vannak ügyfélszolgálatos ismerőseim, vannak olyan állatok, akik arra hajtanak, hogy kikészítsék az üfgyfélszolgálatost, megríkassák, megfenyegetik őket, hogy feldarabolják őket, stb. (Nem ismerős, ügye?:D Nem, nem, te tök egyben vagy...)


Ilyenkor tovább lehet vinni az ügyet, és rásózni másra vagy mindenkinél van olyan, hogy elszakad a cérna és nem bírja tovább, mert vannak olyan emberek, akiket nem lehet kezelni. Amíg 1-2 ilyen van, addig nincs gond, ők se robotok, mindenki hibázik. Ilyenkor max visszhallgatják a hívást és azt mondják, hogy ez az ögyfél totál bolond, legközelebb ne így kezeld az ügyet, aztán annyi.


De egy pizzériában nem hiszem, hogy egyáltalán rögzítenék a hívásod, amúgy az mindig pirod pont, ha lerázod a diliseket hamar és nem terhelik a vonalat. Csak mondom. Amúgy dühkezelési problémákra nem ügyfélszolgálatosokat kéne keresni, hanem egy pszichológust, rosszabb esetben egy pszichiátert.

2017. aug. 16. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Telekommunikációs cég, bejövövő hívások. Ha te hozzám csörögnél be, mint ügyfél (lényegtelen, hogy van előfizetésed vagy sem), ez esetben megadnám neked a felügyeleti szerveket, ahová fordulhatsz a panaszoddal. Ha továbbra is vegzálod a céget vagy elkezdesz személyeskedni velem szemben, felszólítanálak, hogy változtass a hangnemen. Ha kikéred magadnak a "szemtelen stílusomat" az ÁSZF idevonatkozó pontjait felolvasnám neked, miszerint köteles vagy együttműködni az ügyintézés során az operátorral a hívás során, kirívó esetekben a hívás pedig bontható.


Hidd el, ha az ügyfélszolgálatos betartja azt a néhány dolgot, amit be kell tartania, sikíthatsz ahogy akarsz, rád lesz bontva a vonal, és még meg sem üti a bokáját. Tapasztalat. Mondjuk nem sok emberre bontottam a vonalat, mert az ÁSZF pontjaival válaszolva rájönnek, hogy nekem több jogköröm van, mint nekik.


Csak hogy tudd, az ügyfélszolgálatos lojalitással tartozik a cég felé, teljesen mindegy, milyen az a cég. Az a diáklány, akiről írsz, lehet, hogy csak a megélhetés miatt (albérlet, tandíj, stb) tűri azt, amit leírtál. Igenis emiatt lojális lesz a cég iránt hívásban.

2017. aug. 25. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Senkinek se kötelessége végig hallgatni a butaságaidat. Ha rondán beszélsz, igenis rád teheti a telefont az ügyfélszolgálatos, max felhívja párszor a figyelmed, hogy változtass a hangnemen. Az a szerencsétlen a telefon másik végén semmiről se tehet, csak örül, hogy van munkája. Egy olyan munka, ami nagyjából "jól fizet" és nem kell kint állnia a +-40 fokba... Vagy nem WC-t kell takarítania, vagy mosogatnia valahol. Gondolkozz ember!!!
2017. nov. 8. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!