Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Most ez mi a franc? Diák...

Most ez mi a franc? Diák vagyok és mentem gyakszira, egy étteremben dolgozom. A kollégám meg olyan utasításokat ad hogy a vécét pucoljam ki és takarítsak.

Figyelt kérdés

Nem azért megyek oda neki dolgozni hogy vécét pucoltasson velem. Most mire véljem ezt? Mit tegyek? Veletek is volt ilyen?

Budapest, 17/L



2017. szept. 20. 18:04
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
89%

mit tanulsz? mit kéne csinálnod elvárásod szerint?


amúgy mindenhol a tanulók csinálják az ilyen munkákat..nem az az érdekük, hogy te érdemben tanulj náluk valamit, hanem legyél jó csicska..de ez legtöbb helyen így van.

2017. szept. 20. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
81%
Ha pincérnek tanulsz akkor bizony vannak helyek ahol ez is a feladat.
2017. szept. 20. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 A kérdező kommentje:
Pincérnek tanulok
2017. szept. 20. 18:08
 4/23 anonim ***** válasza:
100%
Sajnos ez van. Én más szakmában dolgozom, de nálunk úgy van, hogy ha jön egy gyakornok, akkor az első nap bemutatjuk a munkánkat, és csináltatjuk vele azt, amit biztos, hogy tud. Ez általában dokumentum rendezés, fizikai munka. Fokozatosan kap "szakmaibb feladatot".
2017. szept. 20. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
51%
kisikálod a retyót utána meg elém rakod a desszertet. nagyon király. Erre külön ember kéne szerintem. Mondd meg hogy nem azért vagy ott, hanem tanulni. ha nem tetszik nekik keress másik helyet.
2017. szept. 20. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 A kérdező kommentje:
Hát meg fogom neki mondani
2017. szept. 20. 18:17
 7/23 anonim ***** válasza:
86%
5ös, ezt benézted mert hacsak az étterem nem 5 csillagos, akkor bizony a pincérek sikálják a retyót munka után. Kérdező, ha ezt megmondod nekik valszeg repülsz a gyakorlati helyről mivel nem végzed a munkádat, és ráadásként negatív értékelést is kapsz.
2017. szept. 20. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?