Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Tulajdonképpen minek a postána...

Tulajdonképpen minek a postának/kórházaknak/okmányirodának/stb-nek e-mail cím?

Figyelt kérdés

Egyik helyen sem írtak vissza SOHA az életben egy e-mail-re sem, és nem csak én vagyok vele így. A honlapon is ott díszeleg az e-mail cím, amire lehet írni, ha valakinek kérdése vagy akármije van, de soha nem írnak vissza, szerintem el sem olvassák.

Nekem okmányirodában és kórházban el is mondták, hogy e-maillel ne is próbálkozzak, mert az olvasatlanul röpül a kukába, mert ők nem fáradoznak e-mailekkel.


Akkor minek van nekik e-mail cím?

Egyik ismerősöm a postán dolgozik, hivatalos leveleket nem az ügyfélszolgálatos, vagy honlapon kihelyezett e-mailre kapnak, ami meg arra jön ügyfelektől, azt meg el se olvassák.

Volt olyan cég, aminél rendelni akartam valamit. Írtam az e-mailjükre (a honlapon is az állt, hogy oda is lehet írni), semmi válasz hetekig. Telefonáltam nekik, erre az ügyfélszolgálatos csaj röhögve meséli, hogy az e-mailt már 2 éve meg sem nézték, jobb a telefon vagy személyesen.


Minek hoznak létre az ilyen hivataloknak, helyeknek egyáltalán e-mail címet?



2017. okt. 31. 11:54
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Én a posta vámos címére küldtem többször a beszkennelt papírokat amikor vámköteles áru érkezett, volt olyan hogy az ORSZÁGOS POSTA ímélcíme megtelt és nem tudtam elküldeni. :D

Aztán írtam a panaszbejelentő izére h nem tudok nekik ímélt küldeni mert beteltek.

2017. okt. 31. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

Amikor adásvétellel kapcsolatos kérdésem volt, egyszerre 11 okmányirodának írtam és 5 válaszolt napokon belül, 2 hetek után, 4 sosem.

A kórházak adatai a neten egyrészt súlyosan elavultak sok esetben, az hagyján hogy mailt nem válaszolnak meg, de még a telefonokat se veszik fel legtöbbször (Győr, Tatabánya, Kisbér), vagy rég kikapcsolt számok vannak megadva. A rendelések adatai is tizenévvel korábbi állapotot tükröznek, ha pedig mégis el lehet érni illetékest, a megadott adat attól függ, épp ki veszi fel a telefont. De azzal se megyek semmire, mert a drága doktorok csak addig maradnak amíg épp van beteg, aztán szépen lelépnek fél-egy órával korábban, mert a magánrendelésükben van a pénz.

A cégeknél nagy a szórás, van olyan szolgáltató akinek nem érdemes írni, mert heteket kell várni a válaszra (ahol ki van írva, hogy 30 nap a várakozási idő, ott jóra ne számíts).

De a kórházak a legpocsékabbak ilyen szinten.

2017. okt. 31. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Azért, mert ciki, ha nincs. Csak azért van, mert különben megszólják, hogy "mi van, megrekedtetek az átkosban?"... amikor amúgy ja, igen, csak ciki bevallani. Ilyen helyeken komolyan kihalással működik az adminisztráció, és a 60éves Joli néni nem is akarja megtanulni azt, hogyan kell használni az Internetet.


Nekem is már 3 hete nem válaszolnak a helyi rendőrségtől... inkább vennék le akkor a címet, basszuskulcs.

2017. okt. 31. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Á igen, a Rendőrség.

A komáromiból ma is várom, hogy írjanak (2 éve).

Viszont az ajánlott levelekre tisztességesen válaszolnak, csak épp ez 2017 és egy tértivevényes levél pöttyet drágább, mint egy email.

2017. okt. 31. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Én másfél éve várok arra, hogy az egyik nagykövetség egy szimpla kérdésre válaszoljon. Persze tudom, hogy választ már nem fogok kapni.


Én tudok olyan kórházi osztályról, melynek az adatai a honlapon már kb 8 éve nem aktuálisak, se az e-mail cím, se a telefonszám nem él már. A honlap 90%-át sosem frissítették, mert minek azt. Okmányiroda, posta, rendőrség, stb. ugyanez. Az e-mail cím (meg sokszor a telefon) csak azért van, hogy fenntartsák az ügyfélközpontúság látszatát. Nekem a helyi okmányirodában 15 próbálkozásból 1-szer vették csak fel a telefont, és egyszer sem volt foglalt, valamint nem szünetben hívogattam őket. De akkor is 5 perc alatt leráztak, melynek az volt a lényege, hogy ha akarok valamit, nézzem meg a honlapon, vagy fáradjak be.

A honlapon meg ott díszeleg, hogy "Ha kérdése van, hívja az alábbi telefonszámot".

Láttam már olyan telefonszámot asszem kórháznál, ahol nem hogy a telefonszám nem él már, de már az adott szolgáltató sem létezik minimum 5 éve. És az illetékesek 99%-a bizony tud róla, hogy az adatok a honlapon abszolút nem aktuálisak és már hibásak, mégsem foglalkoznak vele.

2017. okt. 31. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

Egyik barátnőm betanuláson volt valamelyik kórház adminisztrációs részlegén. A betanító közölte, hogy az e-mailekkel nem kell foglalkoznia, mert úgysem lesz rá ideje (pedig lett volna), meg úgysem fontosak, mert úgysem ír senki, meg ha valaki akar valamit, majd bejön személyesen, vagy hívja a mentőket.

Barátnőm kíváncsiságból a szünetében megnézte az e-mail fiókot, és a következő tárult a szeme elé: azt tudni, kell, hogy az e-mail címet a kórház 2014-ben kapta, a honlapon is ott díszeleg. Na azóta egy darab levelet nem olvastak el rajta, több, mint 2000 olvasatlan levél, CSAK páciensektől!

Amikor megkérdezte, hogy minek e-mail cím, amikor láthatóan sz@rnak a beérkező levelekre, akkor meg szompán közölték, hogy hogy néz már az ki a mai modern világban, hogy egy kórház elérhetetlen az interneten....

Gondolom okmányirodáknál ugyanez a helyzet.

A posta nekem sem válaszolt sose.

2017. okt. 31. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Azt is elmondom, miért van így ez a fent említett hivatalokkal: az égvilágon sehol nem lehet érdemi panaszt benyújtani ellenük és ha mégis talál az ember valami eldugott lehetőséget, akkor sem vesznek elő senkit, mert ezek a hivatalok és dolgozóik érinthetetlenek, főleg a kórházakban. Persze hogy nem válaszolnak emailre, hiszen semmi felelősségük nincs ezzel kapcsolatban.

Az se érdekelt senkit, hogy a helyi orvosok a rendelés végét se várják ki és teljesen feleslegesen megy az ember oda. Gondolom örüljünk, hogy egyáltalán van orvos.

Az is teljesen rendben van 2017-ben, hogy az ország oktató kórházában a gyerek röntgenleleteit nekem kell vinnem az ugyanabban az épületben lévő otropédiára, tehát csak azért berendelnek a gyerekkel, hogy felvegyék az adatokat, mert annyira nehéz egyik osztályról ezt átküldeni a másikra a hálózaton.

Van tehát a HIVATAL és a nyomorult proli, aki örüljön hogy szóbaállnak vele.

Ha viszont ők szabnak határidőt az szent, jelentsd be 5, 15 napon belül, fizess 1 hét múlva, jelenj meg x napon, legyél otthon 10 órakor vagy ez lesz, büntetés, késedelmi kamat, elzárás, kikapcsolás, előállítás.

Nagyon messze vagyunk még az igazi 2017-től.

Azért kiírni magamból se rossz érzés.

2017. okt. 31. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
A HR-, a gazdasági részlegnek kell, a titkárságnak is. Ezekre jó lenne egy figyelő, aki nézi is őket.
2017. okt. 31. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Sajnos ez a jelenség nem új.

Én a TB-vel jártam így. Az illetékesek az egészségügyi pénztárban elérhetetlenek voltak telefonon (rendszeresen azonnal kinyomták, vagy hagyták 5 percig csörögni, és kinyomták), e-mail-re soha sem válaszoltak. Egyszer azonban megcsúsztam az egyik befizetéssel (konkrétan elfelejtettem valamit időben befizetni), erre már másnap jött a felszólítólevél tőlük.

Ismerősömék a kórházzal és rendőrséggel ugyanezt tapasztalták. Ha neked kell valami, elérhetetlenek, vagy tesznek rád magasról. De ha te tartozol nekik, akkor ők az elsők, akik kopogtatnak az ajtódon vagy akik először telefonálnak/küldik levélben vagy e-mailen az emlékeztetőt vagy a felszólítást.


Amikor bementem a helyi kórház ügyfélszolgálatára, akkor panaszkodtak meg morogtak, hogy mit zavarom őket a kérdéseimmel, ha akarok valamit, akkor küldjek nekik e-mailt, és válaszolnak 5 napon belül, mire közöltem a bunkóval, hogy 3 hét alatt 3 e-mailt is küldtem nekik, és egyikre sem kaptam semmilyen választ. Közli, hogy az lehetetlen, biztos elírtam az e-mail címet. Mire megmutattam a telefonomon az e-maileket. Erre még szó szerint én lettem leb szva, hogy miért a régi e-mail címet használom, azt már hónapok óta senki sem nézi, ne arra küldözgessek, hanem az újra küldjek (ami természetesen sehova sincs kitéve a honlapon, mert más címet nem találtam). Aztán arra elküldtem mindent. 2 hétbe tellett, mire válaszoltak valami felszínes maszlagot, melynek a fő lényege az volt, hogy menjek be az orvoshoz, és tőle kérdezzek, mert ők e-mailen nem tudnak segíteni.

Nevetséges.

2017. okt. 31. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Ez mind azért van, mert gáz lenne beismerni, hogy megrekedtek a szocializmusban, ahol mindent személyesen kellett elintézni. Így inkább kreálnak e-mail címet, hogy lássa a proli, hogy ők bizony haladnak a korral, pedig dehogy haladnak.

Kórházakban és okmányirodákban is legtöbbször 50+ évesek vannak az adminisztrációs helyeken, akik csak a betanult programokat tudják kezelni ("ide kell kattintani, azt kell megnyomni, azt kell kitölteni, stb."), halvány lila gőzük sincs arról, hogy hogyan kell használni megfelelően az internetet, nem hogyaz e-mailt.

Így nem csoda, hogy az e-mail cím csak dísznek van. Az viszont felháborító, hogy még arra is b szott lusták, hogy a telefont felvegyék. Amikor útlevelet csináltattam, akkor is azt láttam az okmányirodában, hogy 2 ablak van nyitva a 8-ból, a többi dolgozó meg beszélget, kávézgat, a telefon meg ordít mellettük már vagy 20 perce.

Nyugat-Európában az ilyeneket, akik ennyire sz@rnak bele a munkájukba, már rég kirúgták volna a francba.

2017. nov. 1. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!