Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Miért fontos az, hogy minden...

Miért fontos az, hogy minden dolgozó munkáját elismerjék? Akár takarìt, akár krumplit pucol, akàr kiszolgál, akár adatokat rögzít számìtógépen.

Figyelt kérdés
Itt most bármilyen pozitìv visszajelzésre gondolok.
2018. szept. 7. 12:54
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Mert a dolgozóidból élsz. Ha ők nem lennének, te végezhetnéd a munkát helyettük. Ezért kell megbecsülni minden olyan embert aki neked dolgozik.
2018. szept. 7. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Az elismerés egy visszacsatolás, hogy jól csinálja-e. Tegyük fel, az a feladat, hogy dobjon össze egy excel táblázatot. Összedobja, leadja, semmi válasz reakció. Óhatatlanul el fog kezdeni azon agyalni, hogy lehet, nem lett jó, csak nem szólnak, mert túl udvariasak, vagy a beadott táblázat alapján rájöttek, hogy nem is képes megcsinálni rendesen, és másnak adták titokban, és húztak egy strigulát a "na ezért fogjuk kirúgni" füzetbe.

Kapsz egy feladatot. Nyilván, akitől kapod, van egy elképzelése, hogyan hajtsd végre. Ha nem jelez, hogy jól, vagy rosszul csinálod, akkor mindig ott lesz a bizonytalanság.

Illetve ha nincs elismerés, az talán egy üzenet is, hogy tök mindegy, hogy megcsináltad, teszünk rá, nekünk csak az eredmény kell, a ráfordított munkád nekünk nem ér semmit.

2018. szept. 7. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
1+ Például egy normális fuvarozó, fuvarszervező, a minden ember által lenézett jó sofőrt megbecsüli, mert az az ember húzza az igát, az fagyoskodik télen, az ül a közel 50 fokos utastérben nyáron. Azt hajt éjjel-nappal. Lehet, hogy "csak" egy érettségije van, de a meló oroszlánrészét ő csinálja. A többi csak üzlet.
2018. szept. 7. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Magam részéről -egyetértve az előttem válaszolókkal- egy dolgot még hozzátennék a dicséret alkalmazásához: melyik irányítót/főnököt veheted komolyan, amelyik csak a negatívumokat említi meg, a pozitívumokat soha? Mi a morális alapja a negatív kritikának, ha a pozitív megerősítések nem szerepelnek a kommunikációs repertoárjában?


Évtizedes munkatapasztalatokkal a hátam mögött ki merem jelenteni, hogy egy-egy (a főnöknek egy fillérjébe sem kerülő) idejében elmondott jó szóval igen sok, későbbi konfliktust meg lehet előzni.

2018. szept. 7. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Mert nélküle nem működne a cég.
2018. szept. 7. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
Nem hiszem, hogy bármiről is meg tudnánk itt győzni, ha magadtól még nem jöttél rá arra, hogy takarítók nélkül térdig érő mocsokban ülnél, konyhai előkészítők nélkül hiába kérnél bármit is enni egy étteremben, árufeltöltők nélkül nem lenne mit megvenned a boltbokban, kiszolgálók nélkül nem lenne kinek kifizetned a választott árut, adatrögzítők nélkül nem tudna neked segíteni például egy ügyfélszolgálatos. Köszönd meg nekik szépen.
2018. szept. 7. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!