Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Telefonos ügyfélszolgálatosok!...

Telefonos ügyfélszolgálatosok! Hogy viselitek a bunkó embereket, akik betelefonálnak?

Figyelt kérdés

Van valami praktikátok arra, hogy ne rontsa el a napotokat?

Nem hat ki az életetekre?

Hogyan eresztitek ki a gőzt?


2019. márc. 16. 19:03
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon régen mesélte valaki, hogy, ha efy illető üvöltözik, ordenáré stílusban beszél, az ügyfélszolgálaton dolgozónak mégkedvesebbnek kell lennie, ugyanis ez kelt egy olyan érzést a telefonálóban, amiért elszégyelli magát és a végén bocsánatot kér. Én ezt a praktikát követem azóta is.


Ami az én lelkivilágomat illeti; természetes, hogy kihat rám - emberi élőlény volnék. Nekem az elején gondok is voltak ebből; most edzettebben nincs akkora hatása. Bár a jelenlegi helyemen már kevés, szinte nulla a kérdésedben szereplők száma.


Hogy ne rontsa el a napomat én mindig tisztáztam magamban, hogy nincs kihatással az életemre az ember. Egy valaki volt,akivel egy hívás erejéig összehozott a sors és, ha szerencsém van, többé nem hallok felőle; de a vele való társalgás a 24 órából csak x percet töltött ki; akkor minek befolyásolja a napom? :)


Munka alatt én sokat teáztam régen, stresszlabdát használtam; ezekre már nincs szükségem. Mindenki másképp csinálta, volt pl, aki stressz levezetésnek pl a tollát kattogtatta, rubik kockát tekergetett, jojózott, stb.


Munka után mindig sétálok, ebédszünetben is, így eresztem ki a gőzt/töltődök fel energiával.


Nekem az is segít, hogy jelenleg családias környezetben dolgozok, ahol mindenki mindenkinek segít, együtt érez vele rossz hívás esetén, stb. :)

2019. márc. 16. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Mivel műszaki területen vagyok, aki velem bunkózik, arrogánsan viselkedik, feleslegesen feltart a munkámban azzal, hogy nulla információt átadva a hibaelhárításhoz csak panaszkodik, azzal közölni szoktam, hogy ugyan megértem a problémáját, de az igazságát ne nálam keresse, mert nem én fogom neki megadni azt. Reakció: 10 ideges ügyfélből 9 észreveszi magát és végre haladunk előre a probléma megoldásával is. Az a maradék 1 még idegesebb lesz, mert hogy képzelem én ezt... :D


Ilyenkor azt szoktam mondani, hogy én műszaki szempontból ítélem meg a helyzetet, tudom mi a "hiba" oka. Pl. legutóbbi ügyfél, emeletes házba, váltott nagyobb, gyorsabb internetre. Ő úgy - most figyelj - "képzelte el", hogy az emeleten így a wifi jel is "erősödni" fog, az egy vonalról az összesre is! :D Mikor ez nem jött össze, pattogott, hogy átverés történt, meg a megoldást (plusz router, jelerősítő) még további pénzlehúzás. Ekkor megkérdeztem tőle, hogy miből gondolta, hogy a wifijel erősebb lesz fent az emeleten, ha a wifijelnek továbbra is ugyanazon a valószínűleg vasalt, jó vastag betonfödémen kell keresztülverekednie magát.


Itt érezte, hogy a logikus érvelése butaság volt, de elviselni ezt nem tudta, ezért vagdalkózott azzal egy sort, hogy ez nem volt leírva a szerződésben. Mondtam neki, hogy így valóban nincs leírva, az viszont szerepel benne, hogy a szolgáltatási minőséget kábelen biztosítjuk, wifin nem. Kicsit durrogott a hívásban még, fogyasztóvédelmezett aztán letette.


Én nem hagyom magamat, rutinos róka vagyok, tudom, mit és hogyan mondhatok, aki kezelhetetlen, azzal minek legyek kedves? Sőt, aki nem hagy szóhoz jutni, annál benyomom a némítást (ilyenkor én hallom őt, neki viszont hirtelen megszűnik a háttérzaj), egyből megijed, elkezd hallózni, hogy itt van? :D Némítás le, "persze, hallgatom", folytatja, majd megint némítás... Utána mikor meguntam és még mindig nem hagy szóhoz jutni (én irányítom a beszélgetést, a történteket, nem ő, ha folyton a szavamba vág) elkezdek hallózni. Itt megint megijed, visszahallózik, hall engem? Mondom, hallom, de Ön nem hagyja, hogy elmondjam. Bocsánatot kér. Várok, hatásszünet, elkezdem, és abban a pillanatban, hogy először ellenkezve belevág a szavamba, hallózok. :D 2-3 ilyen kör után már végighallgatjuk egymást kölcsönösen.


Engem nem zavarnak az arrogáns ügyfelek, kellően kiszórakozom magam velük a hívásban, adom nekik az ívet, akik rászolgálnak. Inkább a műszaki analfabéták készítenek ki, akikkel mint az óvodában: színek, formák alapján tájékozódunk az eszközök között, mert a modemet nem értik. Nem, nem az idősekröl beszélek, náluk oké, nem ilyen világban nőttek fel. Mondjuk az idősek pont tudják, mi az a modem... 🤔

2019. márc. 20. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!