Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Tanárként kötelező lesz majd...

Tanárként kötelező lesz majd ezeket csinálnom?

Figyelt kérdés
Harmadéves hallgató vagyok, osztatlan tanárképzésen, viszont én egyáltalán nem szeretnék saját osztályt, illetve versenyekre se akarok még vinni senkit a közel jövőben.

2020. júl. 24. 13:06
1 2 3 4
 1/34 anonim ***** válasza:
85%

És nem is csak ezek lesznek a kötelezők....


Te nem tudtad, hogy a közoktatásbeli tanárok a rendszer napszámosai?!

2020. júl. 24. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/34 anonim ***** válasza:
91%
Majd pályázol és beírod a pályázatodba, mit NEM vagy hajlandó vállalni.
2020. júl. 24. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/34 anonim ***** válasza:
100%
Saját osztályt nehéz lesz elkerülni az egész pálya során...ha csak nem vagy annyira megbízhatatlan, alkalmatlan rá. A versenyeztetést csak akkor fogják elvárni, ha nincs más a szakoddal, aki csinálná, vagy ha elkezded, és sikeres lesz.
2020. júl. 24. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/34 anonim ***** válasza:
60%
dehogy kötelező, simán lehetsz úgy tanár, hogy abszolúte minden felelősséget letolsz magadról, és leszrod magasról a gyerekek fejlődését és sikereit (vagy azoknak lehetőségét). bár akkor jó kérdés hogy mi az istent keresel ott.
2020. júl. 24. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/34 A kérdező kommentje:

Gondoltam hogy nem kellett volna kiírnom a kérdést, mert egyből jönnek azok a drága válaszolók, akik jobban tudják, hogy milyen vagyok én valójában.. :D