Kezdőoldal » Ételek, italok » Bor, sör, röviditalok » Gyümölcsbor, borkészítők...

Gyümölcsbor, borkészítők segítségét kérném, meggybort szeretnék csinálni, teljesen amatőr vagyok, hogyan csináljam?

Figyelt kérdés
Gyümölcsbor, borkészítők segítségét kérném, meggybort szeretnék csinálni, teljesen amatőr vagyok! Olvasgattam recepteket, meg mindenki mást mond, de konkrétan nem állt össze a kép. Nem vagyok tisztában az ilyen fogalmakkal, hogy fejtés, vagy söprű az micsoda, nem láttam még sose borkészítés folyamatát. Kotyogóm sincs, és igazából pénzem se drága eszközöket vásárolni. Hogy tudom megoldani otthoni eszközökkel, demizsonom van, meg cukor, meg a rengeteg meggy. Segítsetek kérlek!

2014. jún. 17. 20:02
 1/10 anonim ***** válasza:

Fejtés: Magyarán szűrés, ez annyit jelent, hogy egy vékony szűrőn átfolyatod a bort, hogy a nagyobb darabok megakadjanak a szűrőn. Am. a neten elég sok mindent tudsz találni, de vigyázz könnyű elrontani. Én is csinálok idén(kevés meggyből) de egyedül Eddig haverokkal csináltuk, de a neten elolvastam pár receptet és kezdett összeállni a kép. :D Így idén előszőr egyedül csinálom am. is alig van itthon meggy.

[link]


[link]


[link]


Olvasd el figyelmesen kb leír mindent és jegyzetelj, hogy mit hogyan is fogsz csinálni. :D Mit mennyi ideig kell hagyni, mikor kell fejteni, hogy old fel a cukrot több részletben stb. LEÍRJÁK! :D

2014. jún. 17. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim válasza:
Egy biztos..szedd le a meggyet,tedd egy hordóba,azt írtad rengeteg van,mire leszeded megérkeznek a válaszok is:)
2014. jún. 17. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
2. meggyet ne tegyen a hordóba szerintem. :D Első voltam. Kimagozva megmosva, megzúzva csak a lé megy a hordóba szerintem. :D
2014. jún. 17. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim válasza:
Készülj fel rá,hogy nagyon ütős lesz! Főnökömnél 2 db. 2 decis pohárral ittam meg,és le is ütött mint Kimbo Slice Roy Nelson-t. :)
2014. jún. 17. 20:21