Szerintetek is buta volt a Lidl Magyarország Bt., hogy nem csatlakozott már a 2010-es évek elején (de legkésőbb az évtized közepén) a SuperShop programhoz? Lemoshatta volna a magyar piacról a magas árakat alkalmazó Spar-t.
Figyelt kérdés
márc. 19. 08:33
2/8 A kérdező kommentje:
Szerinted miért nem?
márc. 19. 08:56
3/8 anonim 



válasza:





Hogy is csatlakozhatna hiszen ezek eleve a konkurenciák ellen indult "hűségkártya". Pl a Shell se tudna csatlakozni ha ott van az OMV
4/8 A kérdező kommentje:
Légy szíves mutasd már meg a SuperShop szabályzatában, hogy mi akadályozná pl. a Shell Hungary Zrt. csatlakozását!
márc. 19. 09:39
5/8 anonim 



válasza:





Próbáld már elolvasni értelmezve a 3-as választ, akkor rájössz, mekkora hülyeséget írtál.
6/8 A kérdező kommentje:
#3: ilyen alapon a MamaVita és a PrimaNet sem csatlakozhatott volna, mert valamennyire ők is konkurensei a Sparnak.
márc. 19. 10:50
7/8 anonim 



válasza:





Egyszerűen nem akarnak, mivel akkor el kellene fogadniuk a Spar által kiállított pontokat is, szóval a konkurenciánál történt költések után kéne kedvezményt adniuk. Én is vittem anno a Sparos költéseim a Burger Kingbe. Valószínűleg emiatt is csináltak saját hűségprogramot, bár az sokkal jobb, mert amennyi SuperShop pontból vettem egy sajtburgert, annyiból most kapok egy Bacon Kinget.
8/8 anonim 



válasza:





Mégis miért csatlakozna valaki be a konkurencia mellé?? Csak egyetlen értelmes indokot írjál!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!