Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Tapasztalatok az Auchan...

Ignis Subdialis kérdése:

Tapasztalatok az Auchan házhozszállításával?

Figyelt kérdés
Volt, akinek működött?

2018. jan. 23. 10:45
 1/6 anonim ***** válasza:
25%
Mi az, hogy működött?
2018. jan. 23. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Nekem nem működött: megrendeltem, online kifizettem, szállításkor derült ki, hogy egy hasonló, de másfélszeres árú termékből kisebb kiszerelésűt, abból is kevesebb darabot kívánnak leszállítani, mert a szállítás pillanatában nem volt elérhető az általam kifizetett termék.

Tehát rendeltem 50 xy-t, le akartak szállítani 18 zy-t az előzőhöz képest másfélszeres egységáron. Plusz az online felületről az én hozzájárulásom nélkül eltűnt a korábbi - már kifizetett - rendelésem és megjelent rajta az, amivel "helyettesíteni" próbálták, pedig nem fogadtam el. Egyetlen "pozitív" jel, hogy a pénzem még mindig zárolva van a bankkártyámon, tehát nem íródott jóvá az áruháznál. Az áruháznak meg törvényileg van 30 napja, hogy utánajárjon a panaszomnak.


Kérdésem arról szól, hogy ez általános-e, vagy van, akinek normálisan sikerül a rendelés, megkapja amit kíván vagy kezelik-e a panaszát stb. Állandóan rendelek mindenfélét neten, de ez az első ilyen tapasztalatom, hogy

1) Az oldal nem informál arról, hogy az adott árucikk nem elérhető. Nem elérhető árucikket nyugodtan kosárba lehet tenni és ki lehet fizetni.

2) Nem az számít, hogy a fizetés pillanatában van-e készleten, hanem a kiszállítás pillanatában van-e. Abszurd, ha volt a fizetés pillanatában, le kellene foglalniuk a készletet.

3) Nem követhető a rendelés a saját menüben, mert önkényesen törlik a korábbi visszaigazolt rendelést és önkényesen változtatják azt a jóváhagyásom nélkül más rendeléssé...

4) A szállítás idején informálnak a változásról.

5) Telefonos ügyfélszolgálat nem tud segíteni.

6) Levélre 30 napon belül válaszolnak.

7) A bankszámlámon zárolt összeghez napok óta nem férek hozzá.


Tehát ez bevett gyakorlat az Auchannál vagy van akinél jól működik?

2018. jan. 23. 16:21
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Eddig minden alkalommal a kiszállítónak fizettem bankkártyával, eddig semmilyen probléma nem volt. Cseretermék is hasonló áru szokott lenni, így azokat is elfogadtam. Előre nem fizetnék, mert abból lehetnek galibák.
2018. jan. 23. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
51%
Javítás: Nem hasonló áru hanem közel azonos árban:)
2018. jan. 23. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
100%
30%ban nem azt kaptam amit rendeltem, a csere termèkek közül volt ami 20%al kevesebb súlyú volt, ès 40% százalèkkal drágább.
2021. márc. 9. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
100%
A rendelés sem volt egyszerű a lefoglalt kiszállítási időre nem reagált az oldal. Ami problémásabb volt a kiszállítás. (2021.04..15.) Ugyanis a megrendelt sok liter dobozos tejből kettő kiszakadt az ésszerűtlen bepakolás miatt, aminek következtében, ami nem zacskóban volt, tejes, ragadós lett. Ami papír csomagolásban volt, elázott. Az árú átvételt takarítással kezdtem és fejeztem be az összes termék áttörlésével. Az egyik helyettesítő termék sokkal drágább volt, a másik pedig nem az volt. Az első, egyben az utolsó online Auchan rendelésem volt. Senkinek nem ajánlom, pláne az előre fizetést.
2021. ápr. 16. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!