Kezdőoldal » Ételek, italok » Vegetarianizmus » Írnátok nekem nagyon-nagyon...

Írnátok nekem nagyon-nagyon fincsi vegetáriánus receptet (kezdő vagyok)?

Figyelt kérdés
2009. márc. 20. 21:51
 1/9 anonim ***** válasza:
8%
A falafel nagyon finom, csak nem tudom a receptet. Egy nem-vega.
2009. márc. 20. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
85%

Én csípős cukkinis csirkemellet szokatm csinálni, isteni, én ajánlom neked, csak hát csirkemell nélkül. :) A recept: Hozzávalók:1 nagy vagy 2 kicsi cukkini,4-5 db paradicsom, 2-3 zöld peperóni, 1-2 gerezd fokhagyma,rizs,egy teáskanál vegeta,só,bors, oregánó, rozmaring, kakukkfű,olivaolaj.


Amennyiben héjával együtt kívánjuk fogyasztani, mossuk meg alaposan a cukkinit. Vágjuk fel hosszában és távolítsuk el a magokat. A paradicsomot felkockázzuk. A fokhagymát vágjuk apróra, a peperónikat vágjuk vékony karikákra. Ízlés szerint távolítsuk el előtte a magokat.


A zöldséget közepes fokozaton kb. 2-3ek olivaolajon röviden süssük meg a peperónit és a fokhagymát. Mielőtt még a fokhagyma megbarnulna (ha már megbarnult, akkor késő, dobjuk el a serpenyő tartalmát!), vegyük magasabbra a hőmérsékletet, majd szórjuk bele a cukkinit és a paradicsomot a serpenyőbe. Kavarjuk el jól, majd fűszerezzük vegetával (zöldségpor is ugyanolyan megfelelő), oregánóval, rozmaringgal, kakukkfűvel, borssal és egy csipet cukorral. Jól kavarjuk el, s hagyjuk kb. 2 percig sülni / puhulni.


Nem tudom milyen hús nélkül, de biztos finom úgy is! Én megenném! ;)

2009. márc. 20. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

[link]



Ezt nagyon ajánlom neked!

2009. márc. 20. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
84%
hát a jogi értelemben nem lehetne receptet leirni de a don pepe pinzériának a négy sajtos pizzája nagyon jo és nagyon könyü elkésziteni is .
2009. márc. 21. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
köszönömköszönömköszönöm :))
2009. márc. 21. 19:16