Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Szep kartya beuzemelese sok...

Szep kartya beuzemelese sok penzbe kerul vagy a sok meloval jar?

Figyelt kérdés
Nagyon sok uzletbe emiatt nem megyek, pedig mentem volna elkolteni ott a szep kartyas penzemet.

#uzemeles
2019. okt. 17. 07:36
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
95%

<facepalm>

Aktiválás egy 2 perces telefon, utána ugyanúgy működik, mint egy bankkártya

2019. okt. 17. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
19%

#1 < facepalm >

Nem ez volt a kérdés.

Ez aztán az EPIC FAIL

2019. okt. 17. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
45%

En uzletvezeto vagyok egy etteremben. Nagy nehezen beadtam a derekam a szep kartyara, meg is bantam ezerszer.


Ne ertsd felre, de odavonzottuk azokat az irodai folgozokat, akik egyesevel fizetnek, egy forint borravalot nem adnanak, feltartanak. Arrol nem beszelve, hogy minden uzletben a kp-nak orulnek jobban, a kartyanak meg kulon dijai vannak sajnos

2019. okt. 17. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
68%

Szerintem itt a kérdező alkalmazotti státuszban van, és szép-kártyaja van, és annak az aktiválására gondolt. A szép-kártya aktiválása egy kb. 2 perces telefonhívásba kerül. Egyetlen egyszer kell megtenned.

Az üzletvezetős válaszolónak pedig üzenem, hogyha zavarják a szép-kártyával fizetők, akkor ne fogadja el a szép-kártyát, és akkor nem fognak odamenni a vásárlók. Majd elviszik a szép-kártyadok másik üzletbe a pénzüket. Az alkalmazottaidat pedig fizesd meg rendesen a munkájukért, ne a vásárlóidtól várd el, hogy borravalót adjanak.

2019. okt. 17. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
27%

Utolso!:) teljesen mindegy mennyire fizeted meg az alkalmazottjaidat, a borravalot varni fogjak. Mivel magyarorszagon legtobb helyen nincs belekalkulalva az arba -opcionalisan adhato- varni fogjak. Ne aggodj a munkatatsaimert, teljesen jol meg vannak fizetve :)


VISZONT: amikor delidoben beallit a hivatalbol 12 szep kartyas, ossze kell tologatni az asztalokat, mert duzzognak, ha a menujuket kulon asztalnal kell elfogyasztaniuk, elveszik a helyet masoktol, akik esetleg nem egy 800Ft-os ebedre jottek be, majd meg fel is tartanak mert sorban allnak a pultnal es egyesevel fizetik az ebedjuket, egyesevel utom be, egyesevel irjak ala stb... had ne legyek oda meg vissza a gyonyortol.


Az “epito jellegu” szakmai hozzaszolasodbol itelve te is egy uzletet vezetsz valahol, kerlek ott osztogass jotanacsokat!:) ugyanis en nem kertem, a kerdezonek valaszoltam a sajat szemszogembol.

2019. okt. 17. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
47%
Ja es egyebkent total felreertelmezted ezt a kerdest, vagy nem is teljesen ertem mirol beszelsz itt :)
2019. okt. 17. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
47%
De, pont azt kérdezte a kérdező, amit válaszolt itt egy tulaj...mert több ilyen éttermet akar a már aktivált kártyájával.
2019. okt. 17. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
76%
A kérdező azt írja, hogy ő el akarja költeni a szép kártyás pénzét. Sztem aktiváltatni akar szép kártyát, nem egy sokadik éttermében bevezetni. Azt az étteremtulajt pedig tényleg nem értem, akinek gondot okoz a szép kartya elfogadása, akkor miért fogadja el. Írja ku, hogy csak kp-s fizetés, és akkor ilyen vendégkör megy hozzá. Akkor azokkal a vendégekkel se lesz gondja, akik nem egybe fizetik a számlájukat, mert a kp-t a vendéhek könnyebben össze tudják adni. Es akkor azok a nyavalyás, sok pénzbe kerülő, csak gondot okozó, különböző bankkártyával, szép kártyával fizető vendégek elmennek egy profi étterembe, ahol tudják kezelni a kártyás fizetést és a külön fizetést. (Legutóbb egy wellness hotelben 3 különböző kártyával fizettünk: 2 szép kártya, 1 bankkártya. Recepciós kislány mosolyogva és udvariasan pár perc alatt elintézte. De nem minden vállalkozónak való a kártyás fizetés, és az ezzel járó vendégkör a maga bonyodalmaival)
2019. okt. 17. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
24%

Nem vagyok etterem tulajdonos. Etterem vezeto vagyok, teljesen mas.

Kepzeld, amikor delben tele vagyunk, szivunk szerint nem orulunk amikor egyesevel hosszu percekig fizettetunk. Termeszetesen mosolygunk, Ezert vagyunk a vendeglatasban, de ha oszinten szeretnek valaszolni a kerdesre, akkor nekem (a masik “oldalrol”) ez a velemenyem. Sot tovabb megyek, a hotelben a recepcios holgy sem orult a szo szoros ertelmeben, mosolygott persze, mert ez a dolga. De miert lenne boldog azert, mert te 3 kartyaval tudod kifizetni a szallasodat?


Az ember valaszol egy kerdesre az o szemszogebol, es rogton le van hurrogva olyan alltal, akinek halvany lila goze nincs a szakmahoz.

Sajnos az ember neha kenytelen olyan dolgokban engedni, amikben nem szeretne, de a fejlodeshez muszaj. Peldaul, utalom, hogy ingyen wifink van, ahelyett, hogy fogyasztananak es beszelgetnenek, a telefont nyomjak, sokszor minket akadalyozva a felszolgalasban. De ha nem lenne wifink, hatranybol indulnank a tobbi, ezt a szolgaltatast nyujto helyhez kepest.

2019. okt. 17. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
69%

9, húú, ne haragudj, hogy erre az apróságra nem figyeltem, közben teszek-veszek a lényege ugyanaz a válaszomnak akkor is.

Nem kell kétszer se leírnom, mint neked...

Nem lehet, hogy jobb telekommunkációs rendszer kellene, akkor nem tart hosszú percekig? Sok helyen járok,sehol nem tart tovább, mint a kp-s

2019. okt. 17. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!