Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Ti másnap megmondanátok a...

Ti másnap megmondanátok a futárnak?

Figyelt kérdés
Eddig nem volt vele semmi baj, viszont a mai nap belefolyt a leves a főételbe, így dobhattam ki a kajám felét. Elnéznétek vagy másnap megmondanátok neki? (nem bunkó stílusban) 23/F

2019. máj. 15. 13:09
 1/8 A kérdező kommentje:
*belefojt.
2019. máj. 15. 13:16
 2/8 anonim ***** válasza:
86%

:D Kit fojtanak bele? Jól írtad elsőre, a leves folyik, ly-al.


Én lehet megemlíteném neki finoman, hogy erre legközelebb figyeljen jobban.

2019. máj. 15. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Attól függ milyen futár. Lehet jelezném, hogy figyeljenek oda legközelebb. De lehet nem is tehet róla. Már lehet neki úgy adták át a dolgokat és úgy vitte ki. Ezért kell az ilyen dolgokat finoman közölni és nem lecseszni a másikat.
2019. máj. 15. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Ha rosszul van lefedve a konyhán és megkapja a csomagot, talán nem ő tehet róla.

Megmondanám és várd meg, hogy hogy reagál.

Ha az jön le, hogy nem ő tehet róla, akkor legközelebb telefonálj be, hogy vigyék vissza és kérsz egy normálisan csomagoltat!

2019. máj. 15. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim válasza:
86%
En a helyet hívnám fel hogy máskor figyeljenek, de nem mondanám meg hogy honnan hívom őket így nem tudnak bele köpni
2019. máj. 15. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Ha először fordult elő, és nem rendszeres, akkor én nem csinálnék belőle ügyet.

Előfordul ilyen, valószínűleg nem szándékosan csinálták.

2019. máj. 15. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Lehet neki jelezni, de tudva hogy semmi köze hozzá, mert a konyha dolga lezárni az edényeket, nyilvánvalóan nem járható út a "bunkó stílus" .

Aztán vagy tovább adja, vagy nem, vagy lesz belőle valami vagy nem, illetve a konyhai ráolvasztós gép se egy csoda szer, nem 100%-osan dolgozik, így a legjobb szándék mellett is lesznek néha ilyenek. Ezt nem lehet kivédeni.

Max úgy, ha elmész étterembe enni.


Esetleg ha nem valami 20 forintos szottyadék menüről van szó, akkor annyit tudsz tenni, hogy megmondod a futárnak, hogy ennyi pénzért nem szívesen dobod ki a kaja felét, és megkérdezed, ilyenkor mi a menete a kompenzálásnak.

Ha normális cég, és tisztességes haszonnal dolgozik, legközelebb küldenek valami desszertet, vagy valamit, amivel kártalanítanak.


Csak az nem hibázik aki nem dolgozik, ez benne van, de emberek vagyunk, és egy normális étteremnek nem célja se a vendég megkárosítása, se az elvesztése. Ez normál esetben áthidalható probléma.

-egy vendéglátós-

2019. máj. 15. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

...még annyi, hogy lehet közvetlenebb és biztosabb módja lenne a hibát egy e-mail-ben jelezni a cégnek. Egy futárnak nincs sok szava, ha sokat ugat, berakják a fagyasztóba.


Viszont lehet, hogy nem egyedi eset, bármi lehet, nem hegeszt rendesen a gép, vagy rossza fólia, vagy összecsurgatják levessel a doboz szélét, és ezért nem lehet lezárni, szóval mindenkinek jobb, ha erről tud az üzletvezető, aki ránéz a dolgokra, és adott esetben, kiküszöböli a kritikus pontokat.

2019. máj. 15. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!