Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Ezotéria » Agykontroll » Mit csináljak, ha meditációnál...

Mit csináljak, ha meditációnál nem tudom elengedni magam?

Figyelt kérdés
2015. szept. 28. 11:36
 1/9 FüligJimmy88 ***** válasza:
Minél többet csinálod annál könnyebben megy majd, kitartás.
2015. szept. 28. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

az egy segítség, hogy ne "akard" elengedni magad:D

Ez a kemény akarat tud itt akadályt képezni.

Csak úgy, minden siker elérés nélkül, minden cél nélkül - most van egy nyugodt helyem és időm, hát meditálok - lesz, ahogy lesz, mindegy

Azután jönnek a képek a francba.. jönnek mint a felhők az égen és engedd, akkor mennek is mint a felhők az égen.

"ami jön azt fogadjuk, ami megy azt engedjük" zen mondás

2015. szept. 28. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
A legkönnyebb módja, hogy ellazíts, ha fekve gyakorlod a lazítást, és mély, hasi légzést végzel. Ez úgy működik, hogy belégzésnél annyira kidomborítod a hasad, amennyire érzed, hogy még nem feszül. A rekeszizmodat mélyen lesüllyeszted, hogy a hasad irányába teljen a tüdőd levegővel. Hanyatt fekve, úgy, hogy a lábaid nyújtva legyenek, és ne érjenek össze, és a karjaid is tartsd el enyhén a testedtől. Lehetőleg ne túl kemény felületen feküdj, és a fejedet támaszd alá egy kicsit egy párnával, hogy ne toluljon a fejedbe a vér. Mikor a légzésedet már sikerült rendezned, kezdj el a légzésed ritmusára figyelni. A belégzés, és a kilégzés egyetlen lassú mozzanat legyen, ne tartsd vissza, vagy rekeszd meg a levegőt. A kilégzés után is csak addig várj a következő lélegzettel, amíg nem érzed feszítőnek. Innentől figyelni tudod a légzésedet, és ha a légzés ritmusára összpontosítasz, hogy minél lassabb, és mélyebb legyen, akkor a tested nagy része magától ellazul. Azok a részek nem lazulnak el, ahol valamilyen idegfeszültség van. Ezek a helyek időnként rángani kezdhetnek, például egy izom a combban, vagy a karban. Ha ezt észleled, finoman, hirtelen mozdulatok nélkül ülj fel, és nyomó masszázzsal oszlasd el a feszültséget. Utána feküdj vissza, és folytathatod a gyakorlatot. Ha már elérted a meditatív állapotot, a tested nem vesz fel feszültséget, így már a légzésre sem kell figyelned. Ha eleget gyakorlod ezt a légzésmódot, akkor más, nem fekvő helyzetben is képes leszel ellazulni a légzést követve.
2015. szept. 28. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

A gondolatok zavarnak be? Nyüzsögnek a tennivalók, emlékek, vágyak, aggályok?

Nálam az vált be, hogy elképzelek egy fekete gömböt, és ennek a felszínére vetítem rá az összes dolgot, ami eszembe jut. Amint megjelenik rajta valami, képzeletben rögtön letörlöm a gömbről, még mielőtt kibontakozna a gondolat. Koncentrálok, próbálok csak az üres, tiszta gömbre gondolni. Egyre könnyebb, ahogy telik az idő, végül amikor elcsendesedik az elméd, a gömb is eltűnik, és csak az átható gondtalan nyugodtság marad.

2015. szept. 28. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim válasza:
Nézz utána az Egység meditációnak.
2015. szept. 28. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Tulajdonképp az egó felelős a negatív gondolatokért.

És talán azért is hogy nem bírsz ellazulni.

Csináld, csináld és csináld!

Ha kitartó vagy, megtörik a blokk és akkor menni fog.:)

2015. szept. 28. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
mozogj előtte intenzíven (futás, úszás, tánc stb..)
2015. szept. 30. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
Igyál valami feszültségoldót!
2015. okt. 2. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Sokáig én is így voltam vele. Kb kényszer volt a meditáció és nem igazán esett jól. Ma már élvezem.

Ehhez kellett egy nagy változás az életemben. Amit egyedül nem tudtam volna elérni. Olyan lelki gátak voltak amiket nem tudom, hogy másképp hogyan lehetett volna feloldani. Minden esetre én kerestem a megoldást. Több módszert is kipróbáltam hiába aztán végre megtaláltam azt ami tényleg megváltoztatta az életemet.


Ma már a meditáció nem kényszer hanem tényleg kívánom és iszonyat sok energia áramlik a testembe. Egy hideg szobában is melegem lesz, úgy hogy amikor elkezdem még fázom. Ma más sokkal jobb a közérzetem és nagyon jól érzem magam.

2015. okt. 16. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!