Kezdőoldal » Ezotéria » Álomfejtés » Tudatos álmodás? Nemrég ezt...

Tudatos álmodás? Nemrég ezt olvastam, igaz? (lent)

Figyelt kérdés

"Tudat megőrzése az elalvás során

Ez tekinthető a legnehezebb módszernek. Elalváskor az alany tudatánál marad: a külvilág ingerei helyett fokozatosan az elméje által gyártott ingereket kezdi felfogni, és megtapasztalja az alvási paralízist is (ez utóbbi kellemetlen is lehet, az okait nem ismerőknek gyakran félelmetes élmény)."

Melyik technikáknál fordul elő? én például a TRAVEl módszert szeretném kipróbálni (teljesen kezdő vagyok) az jár alvásparalízissel? Nagyon rossz érzés?



2014. máj. 13. 21:17
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Próba szerencse, olyan nagy valami nem tud történni veled max tele lesz a gatya egy kicsit.
2014. máj. 13. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Nem mindenkinek es nem minden esetben jelentkezik az alvasparalizis, ami csak annyi hogy ugy erzed,le vagy benulva es nem tudsz megmozdulni.

Akkor keletkezik, amikor az etertest/asztraltest meeg nem tert vissza teljesen a fizikaiba, illetve a test elhagyasa nem teljes.

2014. máj. 14. 01:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm :) ti mar atéltétek? Mitől függ h jelentkezik e vagy nem?
2014. máj. 14. 09:49
 4/7 anonim válasza:
Én legelőször akkor éltem át ezt amikor fájt a hátam és bevettem rá a "nagyszerű" Mydeton nevű agyra ható izomlazítóból és lepihentem majd úgy ébredtem hogy percekig kerestem a végtagjaim, érdekes volt..
2014. máj. 21. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem sejtem, melyik weboldalon olvastad, és javaslom, hogy az álmokra vonatkozó kérdéseidet is azon az oldalon tedd fel. Biztos van ott fórum vagy hasonló.:) Hidd el, ott jobban értenek hozzá, mint azok, akik a gyakorikerdesek.hu-t olvassák.
2014. máj. 21. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
100%

1. Rajzolj valamit a csuklódra.