Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Srácok, mi a véleményetek egy...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Srácok, mi a véleményetek egy ilyen lányról?

Figyelt kérdés

Imádok filmeket nézni, nagyon szeretem a régi filmeket. Lételemem a zene, gyakran hallgatok jazzt, bluest, rockot, rapet.

Kedvenceim: RHCP, Rolling Stones, GnR, Marvin Gaye, John Lee Hooker, John Zorn. Szeretek olvasni, alapjáraton magányos farkas vagyok, szeretem a csendet, szeretek gondolkodni.

Ugyanakkor szeretek sportolni, szeretek vásárolni, főleg ruhákat. Ha olyan kedvem van, akkor szeretem a társaságot, vicces vagyok (gyakran szarkasztikus/ironikus), néha szeretek bulizni, ilyenkor nem vetem meg az "átlagos" zenéket: simán jöhet, Avicii, Guetta, vagy bármilyen slágerzene, akár Fluor is.

Emellett egyetemi hallgató vagyok és dolgozom.


Sokak szerint nagyon ambivalens személyiség vagyok, nem lehet rajtam kiigazodni, mert nehezen tudnak beskatulyázni. Aki felszínesebb, az nem tudja megérteni azt az énemet, aki szereti a magányt, a régi dolgokat és a minőséget. Aki pedig "mélyebb" személyiség, az nem bír megbarátkozni a laza, "felszínes" énemmel. Éppen ezért nagyon kevés olyan ember van, aki megért, közel áll hozzám. Párkapcsolatról nem is beszélve...

Előre szólok, ezzel a kérdéssel nem arra gyúrok, hogy itt kezdjek el barátokat/szerelmet szerezni, úgyhogy ezért senki ne írjon privátban! Csak a véleményekre vagyok kíváncsi, ezeket viszont megköszönöm :)

23/L



2015. júl. 28. 00:50
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
100%

nincs véleményem,és nem azért mert nem olvastam végig,csak addig hogy "lételemem a zene"

hanem mert ennek a kérdésnek nincs értelme.De semmi! Olyanokat kérdezz erről akiket érdekel,és ismernek élőben mint embert.De elsősorban olyat akit érdekel :D


és ez egy remek válasz a kérdésedre,egy igazi válasz.