Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » 37éves vagyok, és nincs...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

37éves vagyok, és nincs Jogsim! Ez nagy hátrány csajozásnál?

Figyelt kérdés
2016. júl. 31. 07:53
1 2 3
 21/29 anonim ***** válasza:
Nekem a jogsi hiánya önmagában nem gáz. Az, ha esetleg azért nincs, mert 37 évesen nincs biztos egzisztenciája, az már gáz lenne. Mondom ezt jó keresettel rendelkező huszonéves nőnél. Az számomra is visszatetsző lenne, ha egy anyjával élő műkörmös csaj picsogna emiatt.
2016. júl. 31. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 anonim ***** válasza:

Péter: válaszolva a kérdésedre, egzisztenciát 37 éves korára nem csak az tud építeni, akinek hátszele van.


Nekem sem volt, ma mérnök vagyok, de persze igaz, ehhez tanulni kell sokat. De van ismerősöm akinek szintén nem volt most fürdőszobákat csinál burkolóként, nem lett milliomos, de jól él belőle, egy jogsi letétele azért nem okozna neki anyagi romlást...



Értem én, hogy mindenki hibás, és aki többre vitte mint te, az mindenki a szerencséjének, vagy anyuapunak köszönheti, de hidd el, tévúton jársz.


A jogsi itt a legkisebb gond, az egzisztencia sem feltétlen a legnagyobb, inkább az, hogy megkeseredett, másokra irigy személyiségjegyeket vonultatsz fel.

2016. júl. 31. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/29 A kérdező kommentje:
22/22! Máris elárultad magad.Bizony bizony sokaknak igen erős hátszél segít a boldogulásban.Na de jobb és könnyebb is így pálcát törni a többi felett.Ennyi.
2016. júl. 31. 11:09
 24/29 anonim ***** válasza:

ha beleszólna a pasi h hogyan vezetek ott raknám ki az ut szélére :D

de ezt ált előre közlöm mindegyikkel

eddig nem volt gond:D

2016. júl. 31. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 anonim ***** válasza: