Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Sok férfi miért inkább a buta...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Sok férfi miért inkább a buta lányokat választja vagy azokat akikért nem kell nagy befektetést tenni illetve túl sok időt rá pazarolni?

Figyelt kérdés
Számtalanszor tapasztalom, hogy amint pl szóba kerül, hogy szeretem a másikat megismerni és várni a szexszel, mert szükségem van hozzá valamiféle érzelemre, utána többet nem jelentkeznek. Volt olyan is, aki megtudta, hogy mérnök vagyok és már másnap a kukába kerültem. Volt férfi, akiről kiderült, hogy évek óta azért nem szólított le, mert ránézésre elérhetetlennek tűntem. Ezen pl kiakadtam, mert mi az, hogy ránézésre elérhetetlen? Nyilván egy trx edzésen arra fogok koncentrálni és nem mosolyogni a világba, mert alapvetően nem pasizni megyek oda, viszont nem zárkózom el semmitől. És az a bajom, hogy alapvetően azt látom a környezetemben is, hogy sok szép és okos nő él egyedül hasonló okból kifolyólag. Mi lehet a baj?

2022. jún. 6. 10:25
 1/8 anonim ***** válasza:
91%
Mert az hajlandó vele szóba állni.
2022. jún. 6. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
46%
Ebből a rövid szövegedből is süt a beképzeltség, nem lehet, hogy élőben is? Persze lehet hogy rosszul látom, én csak egy "buta lány" vagyok, akit szeretni szoktak a férfiak, mert nem játszom a jégkiralynőt.
2022. jún. 6. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

ezek mind független dolgok, miért veszed egy kalap alá?

- szexnek semmi köze az intelligenciához. Te szerelemből akarsz szexelni, más nem. Ezen nem kell kiakadni.