Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Mit csináljak, ha nincs...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mit csináljak, ha nincs pénzem a fogaim megcsinálására és emiatt nem merek lányokkal ismeerkedni személyesen?

Figyelt kérdés
Ásványhiányom miatt hirtelen minden fogam elromlott és ma már ott tartok, hogy van 5 kihúzott ésa többi mind tört vagy fogkoronára szorulnak mert olyan csúnya és gyenge állapotban van. Tudom, hogy ilyen rossz fogakkal úgysem lenne egy lány sem, aki elfogadna, ezt megértem, de jó ideig nem tudok összeszedni fél millát a fogaim rendbetételére, mivel még diák vagyok és nem dolgozom sehol sem.

2012. szept. 8. 21:48
 1/6 anonim ***** válasza:
Megértelek, biztos nagyon rossz, és tényleg sajnállak is, de most csodát vársz tőlünk? Nem tudunk mit csinálni. Gyűjtögesd a pénzt, mindig tegyél rá félre amennyit csak tudsz. Össze fog az jönni.
2012. szept. 8. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

húú, hát ez komoly egészségügyi probléma. és egy ilyen világban nehéz lehet neked:S hát először is lehet ismerkedni, ha megismeritek egymást tudni fogja h nem azért mert ápolatlan vagy hanem mert beteg és nem ez fogja érdekelni. szval sztem próba cseresznye:)

18L

2012. szept. 8. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

óó ez ne tartson vissza azért, hogy boldog légy..

vannak még olyan lányok, akik nem a hófehér protkóra buknak

próbálj meg azért már most gyűjteni a dokira, ha tudsz menj el néha diákmelózni, ha más nem hétvégén..fiúkat sokszor keresnek pl áruházba arufeltöltőnek, stb.

2012. szept. 8. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Diákként ingyen kéne állnia az állambácsinak a fogaid, nekem ingyen megcsinálták mindet, igaz csak töméseim voltak semmi extrém. 19/F
2012. szept. 8. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?