Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Hogy köszönjek egy lánynak...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogy köszönjek egy lánynak akit eddig csak látásból ismertem de bejelöltem?

Figyelt kérdés

Bejelöltem egy normálist,okos lányt..Gyakran látom reggel,hogy köszönjek neki? Szia,vagy helló?

Nem fogja furcsának gondolni?Hogy tegnap még nem is köszöntem,ma meg bejelöltem és köszönök neki..gáz? :S



2012. okt. 14. 17:15
 1/6 anonim ***** válasza:
A köszönés a legkevesebb, de legyen mondjuk a szia.
2012. okt. 14. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Utána próbálj meg beszélni is vele természetesen.
2012. okt. 14. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Tudom,de nem tudom hogyan próbáljak meg beszélni vele.. :( Még kezdő vagyok..
2012. okt. 14. 17:25
 4/6 anonim ***** válasza:
ha bejelölted facebookon nem egyszerűbb facebookon ráírni hogy szia láttalak sokszor xy-nál és gondoltam bejelöllek és bemutatkoznék (és utána beszélgethettek már bármiről) és a végén megkérdezhetnéd hogy holnap reggel mikor lesz az állomáson vagy bárhol ahol eddig látni szoktad és beszélgethettek utána már személyesen is.
2012. okt. 14. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Visszajelölt?
2012. okt. 14. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Még nem de szerintem nem volt még fenn :) Remélem majd visszafog.
2012. okt. 14. 17:38

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.