Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Fiúk, eltudnátok képzelni...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Fiúk, eltudnátok képzelni komoly kapcsolatot egy élsportoló nővel?

Figyelt kérdés

Aki nem világos hogy ez mit jelent:


-Sok utazás

-Szigorú elfoglalt életmód

-Nagyon kevés bulizás, alkohol fogyasztás

-Nagyon kevés "félre"evés (Diétától eltérés)


Vékonyabb kisebb termetű férfiak esetében az is érdekelne hogy az izmosabb erősebb test is zavaró lehet e?


Köszönöm a válaszokat.



#Sportoló nő
2020. aug. 20. 13:35
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
70%

Én összejönnék vele de egy ilyen nő sosem jönne össze velem.


Általában az ilyen nők csak szintúgy sport emberekkel jönnek össze én meg csak egy átlagos mérnök vagyok.


A pasik sokkal elfogadóbbak mint a nők.

2020. aug. 20. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:
A szigorú, elfoglalt életmód miatt nem. Én szeretem a motivált nőket akiknek van egy céljuk az életben...de szeretném ha ebben én is helyet kapnék.
2020. aug. 20. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:

"Általában az ilyen nők csak szintúgy sport emberekkel jönnek össze én meg csak egy átlagos mérnök vagyok."


Miért átlagos? A kérdezőnek meg gondolom nincsen diplomája, neked van. Sokkal tanultabb lehetsz mint ő. Szerintem egy mérnök nem átlagos. Én meg kifejtem, hosszasan, hogy miért nem azt csak lepontozást kapok, megéri nektek kifejteni, hogy miért nem?

2020. aug. 21. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 A kérdező kommentje:

13-as teljesen egyetértek, egyáltalán nem mondanám egy mérnökre hogy átlagos.


Egy egészen más dolgot csinál, amihez teljesen más területeken kell bizonyítani, de mindkettőnknek ugyan úgy sok kihívással kell szembenézni szóval semmiképpen nem nézném le.