Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Hogyan fagyasszam le a házi...

Hogyan fagyasszam le a házi készítésű bébiételt?

Figyelt kérdés

Mindent le lehet fagyasztani, meddig tárolható így?

Ha elkészítem, hűtőben másnapra a maradékot eltehetem?

Pl.: a mai sütőtök-alma-barackpürét eltehetem holnapra? Ha krumpli is van a főzelékben az is tárolható, fagyasztható?

Köszönöm, nagyon kezdő vagyok ebben a témában.


2010. febr. 23. 14:12
 1/5 anonim ***** válasza:

Krumpli nem fagyasztható.

Amit ma megfőzöl, ill. a gyümölcspüréket is elrakhatod holnapra a hűtőbe.

Nekem saját tapasztalat, hogy nem nagyon érdemes kész kaját fagyasztgatni. Annyit főzök, hogy max. még másnap az az egyik főkajája. Viszont húskockákat érdemes lefagyasztani (akár jégkockatartóban a már pépesítettet), mert húsból nem érdemes kis adagot csinálni.

2010. febr. 23. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

én viszont fagyasztok, pedig 11 hós a kisördög, és már szinte azt eszi ,amit mi. de van olyan, hogy nincs kedvem főzni, vagy csak délutánra van kaja, esetleg nagyapó vigyáz rá mert valamit el kell intézni. ilyenkor jó, mert csak előveszem, kiengedem kicsit átforralom lábasban és kész.

mindig csak 1-2 étkezésnyit fagyasztok, műanyag vagy bébikajás üvegben. olvasztásnál nem törik el.

ha kész a kaja, lehül, bedobozolom és rögtön fagyasztom, nem várok vele fél napot.

2010. febr. 23. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
A krumpli eü. szemőpontból ugyanúgy fagyasztható, csak éppen élvezhetetlen minőségű lesz a felengedés után. :-)
2010. febr. 25. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Én még a lefejt anyatejet is fagyasztottam,de a krumplinak valóban "furi" lesz az íze.

Én mindig úgy főzők hogy max másnapra marad egy adag azt pedig hűtőben maradhat másnapig.

2010. febr. 25. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza: