Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Gyermekvállalás előtt! Hogyan...

Gyermekvállalás előtt! Hogyan tovább? Ti hogyan döntenétek?

Figyelt kérdés
Tudom, hogy a döntést nekünk kell meghozni. Nem is azt szeretnénk, hogy döntsetek helyettünk, csupán érvekre-ellenérvekre lenne szükségünk, természetesen mások véleménye is érdekel. Párommal több, mint 1 éve együtt vagyunk, régóta együtt is élünk. Szóba került a gyermekvállalás is. Mindketten nagyon vágyunk már a babára, viszont vannak dolgok, amiket meg kell teremteni. Mindketten próbálunk munkát találni én pályakezdő vagyok, párom még tanul (estin) így nem foglalkoztatják emiatt. Természetesen a baba akkor jöhet, hogyha az anyagiak meglesznek. Vagy legalább az egyikőnk dolgozik, de legjobb lenne, ha mindketten tudnánk munkát vállalni. Bejött a képbe az is, hogyha nem találunk munkát, akkor jövő nyáron kimennénk külföldre dolgozni. Alkalmam lett volna kimenni a téli szezonra, viszont a páromat nem szeretném itt hagyni, ő pedig az iskola miatt nem tudna velem jönni. A halasztásnak pedig nem örülnék, szeretném ha befejezné. Beszélgettünk arról is, hogy kiköltöznénk külföldre (ha elvégezte az iskolát+egy 6 hónapos tanfolyamot): itt viszont gondolkodóba estünk. Hol lenne érdemesebb gyermeket vállalni/szülni? Itt Magyarországon vagy Ausztriában? Pl. ha itt szülök, akkor elég húzós (sok-sok papírmunka)lesz/lenne kivinni a gyermeket az országból. Illetve nyelv szempontjából mennyire lenne nehéz a gyermeknek? Nekünk a nyelvvel nincs gond, jól beszéljük a németet. Szeretnénk véleményeket vagy tapasztalatokat kapni! Minden választ előre is köszönünk!
2011. szept. 28. 17:18
 1/4 anonim ***** válasza:
70%
A nyelvel nem lenne semmi gond. Németül beszéltek hozzá akkor ő is úgy fog beszélni.
2011. szept. 28. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza: