Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Hogyan lehetséges, hogy a...

Hogyan lehetséges, hogy a szeretkezés utáni 7. napon pozitív a terhességi teszt? Bőv. Lent

Figyelt kérdés

Egész hónapban nem voltunk együtt csak azon a napon, szóval pontosan tudom hogy mikor történhetett.

Volt már valamelyikőtöknek ilyen?



2016. ápr. 16. 13:03
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:

Akkor előző ciklusból fogant.

Majd az orvosnál kiderül a turpisság.

2016. ápr. 16. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 A kérdező kommentje:
Előző ciklusban nem voltunk együtt, mert annyit dolgoztunk... és már 3. baba lenne, szóval nem kezdő vagyok...ezért nem is értem mi van..
2016. ápr. 16. 13:08
 3/20 anonim ***** válasza:
48%

Milyen teszt volt?


Totál lehetetlennek tűnik, hogy ilyen rövid időn belül leért a megtermékenyített pete, és nem csak elkezdődött a hcg termelődés, hanem rögtön el is érte a kimutatható szintet...

Hamarabb gondolnék cisztára, mint terhességre és ezzel nem paráztatni akarlak, csak hát a biológia...

2016. ápr. 16. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
csinálj még egy tesztet, lehett fals :( ilyen gyorsan még nem történhetett meg a beágyazódás :/ bár kitudja, de a nagyok aztmondják jobb biztosra menni és még egy teszt :)
2016. ápr. 16. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 A kérdező kommentje:

x-epil 2 db-os


ezzel csináltam a másik két gyerekemnél is.


holnap reggel csinálok még egyet, mert ez nekem is túl korainak tűnik... és csak azért csináltam meg mert elég furin éreztem magam. -nagyjából már ismerem a testemet és másképp éreztem magam.

2016. ápr. 16. 13:31
 6/20 anonim ***** válasza:

http://www.gyakorikerdesek.hu/gyerekvallalas-neveles__teherb..


Nekem ilyen volt az xepil tesztem és nem volt baba.. szóval ha hasonló volt neked is vegyél másik fajtát!

2016. ápr. 16. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
Tennel fel egy kepet a tesztedrol?
2016. ápr. 16. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?