Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesési problémák » Terhes vitamin meg zavarhatja...

Rizsaa kérdése:

Terhes vitamin meg zavarhatja a normális menstruaciot ? Többi lent

Figyelt kérdés
A ciklusoom rendbe volt ezidáig . Első hónap a vitaminnal de ovu után egyből barnaztam. Lehet az miatt ?

okt. 4. 18:48
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem nem.
okt. 4. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Nem lehetne. Ez csak egy kis turbo a szervezet ásványi anyag tankjának. Semmi olyan nincs benne, aminek be kellene zavarnia.
okt. 4. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem, ez csak vitamin+ásv anyag. Nincs benne hormon vagy kemény anyag.
okt. 4. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nem, inkább rápörögtél a teherbe esésre. Sokunknál ez megborítja egy kicsit a ciklust.
okt. 4. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
Unatkozol? Gyere játszani!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!