Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesési problémák

A kérdés

Inofolicnál jelentkezett másnál is mellékhatás?

Az előző menstruációm óta szedem az Inofolicot, majd a ciklus 10-11. napján erős derékfájdalmat és menstruációhoz hasonló görcsöket éreztem, aludni sem tudtam tőle, amihez bőséges fehér folyás, valamint vizelési inger társult. Megijedtem, ügyeletre mentünk másnap (12.nap) mert azt hittem felfáztam. Vizelet és vérvizsgálat rendben volt, ultrahangon megállapították, hogy egy 23mm-es tüsző készül éppen megrepedni és húzzunk bele, mert most ezt éreztem meg erősen... még másnap is fájt nagyon a petefészkem, majd szép lassan elmúlt, átváltott tojásfehérje szerű, átlátszó váladékká... gondolom megtörtént a peteérés, majd ezután ismét bő fehér, hol sárgás nyúlós váladékom volt, ezen a héten pedig már volt fehér krémes és nyúlós sárgás is.. ma pedig megjött, előbb 3 nappal, mint kellett volna... :/ nőgyógyászommal beszéltem, szerinte ez normális és segített a peteérésben.. de nem értem ezt a fájdalmat és a bő fura folyást.. járt már így más is? És volt akinek segített az inofolic? Mert nekünk ezek szerint még nem, hiába a peteérés... tanácsokat is szívesen fogadok, köszönöm!

Keress kérdéseket hasonló témákban: termékenység, teherbeesés, Inofolic

  jan. 8. 17:16  Privát üzenet  

A válasz

Ilyen tünetem volt már, az elmúlt egy évben 2x is, de akkor nem ittam Inofolicot, szóval nem amiatt volt. Ilyen valóban előfordul néha.

Viszont mikor elkezdtem inni az inofolicot, akkor kb 3 hétre rá már volt egy pozitív tesztem, pedig nem is ittam minden nap. Szerintem ettől függetlenül sikerült, bár sokan esküsznek rá.



A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont jan. 8. 17:36 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

De jó, gratulálok:) hát nem tudom, hogy minek köszönhető ez, de most a menstruációm is könnyebben indult meg és nem görcsölök... előtte mindig nagyon darabos volt és sűrű, alvadt sokszor... most pedig szép tiszta, szinte már túl sok :D megvárom a következő hónapot, aztán szerintem vissza is megyek a dokihoz..

# 2/2Időpont jan. 9. 15:05 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
A ciklus első napjától szedek naponta egy szem clostilbegyt-et. Ma van az 5. nap, utolsó szem. Eddig semmilyen mellékhatás nem jelentkezett, csak ma először alhasi görcsök. Ez mennyire normális?
Bexero (B tipusú menningococus) oltást adatott be valaki a gyerekének? Hányszor kell megismételni? Jelentkezett valamilyen mellékhatás?
Akinél jelentkezett mellékhatás az MMR oltás után: hány nappal az oltás után? Hány nap után lehet megnyugodni?
Agyhártyagyulladás elleni oltást (Nimerix) beadattátok a gyereknek? Jelentkezett valamilyen mellékhatás?
4hónapos oltás után jelentkezett valamilyen mellékhatás babádon?
Masdotynon csepp mellékhatásai? Nálatok jelentkezett valami mellékhatás?

Kérdések a Gyerekvállalás, nevelés rovatbólKérdések a Teherbeesési problémák rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!