Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » 40. hétben járó kismama...

40. hétben járó kismama vagyok és pár napja dagad a lábam. A furcsa az hogy a jobb, kicsit jobban mint a bal. Normális lehet ha valakinek különböző mértékben dagadt a lába? Holnap megyek orvoshoz és rákérdezek, de addig is jó lenne némi információ.

Figyelt kérdés
2009. nov. 23. 15:15
 1/5 anonim ***** válasza:
Igen, a két oldalunk majd mindent másképp csinál, normális dolog. Nekem pl a jobb mellemben mindig több tej termelődött mint a balban:)
2009. nov. 23. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Nem akarlak beijeszteni, de a lábdagadás (vizesedés) egy nagyon súlyos terhességkor jelentkező betegség jele lehet. Szülésznő hallgató vagyok a sote-n, találkoztam már ilyennel. Jó lenne minél hamarabb orvoshoz menni ezzel a tünettel.


Remélem tévedek és egészséges leszel.


Boldog babázást!

2009. nov. 23. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Köszi!

Igen, tudom hogy utalhat toxémiára, sajnos már volt hozzá szerencsém, de most a vérnyomás és a fehérje normális. Remélem nem lesz gond.

2009. nov. 23. 15:22
 4/5 anonim ***** válasza:
26%
Kedves szülésznő hallgató: jársz órákra? A terhesség utolsó hetében-heteiben NORMÁLIS a vizesedés, sőt szükségszerű, a szülés közeledtét jelzi! Légyszi ne ijesztgesd a kismamákat, a toxémia nem a vizesedésből áll, hanem több tünet együttes megléte! Kamu
2009. nov. 23. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Szia! Nekem is sokkal durvábban vizesedett a jobb lábam, mint a bal és semmi gond nem volt belőle. Pedig majdnem 2-szer akkora volt az egyik bokám...
2009. nov. 23. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu