Kezdőoldal » Ismerkedés » Társkeresés » Lányok, ki szeretne ismerkedni...

Lányok, ki szeretne ismerkedni? 21F

Figyelt kérdés

Fontosnak tartom leszögezni, hogy ezt a kérdést kifejezetten társkeresési szándékkal tettem fel.

Itt gyakorikérdéseken megismertem már jópár értelmes srácot, illetve barátkoztam innen nőkkel is, akik csak barátkozni akartak, de most nem ez a célom.


Szóval...

Tudom, hogy nem sok esély van itt értelmes, értékes lányokkal találkozni, beszélgetni, de azért megpróbálom, hátha.

Budapesten élek, végzős villamosmérnök hallgató vagyok. A 11. kerületben dolgozom szoftvertesztelőként teljes állásban, egy hónapja kezdtem, eddig szeretem a munkahelyemet.

Mostanában nincs sok szabadidőm, de szabadidőmben szeretek túrázni, számítógépes játékokkal játszani, társasozni, haverokkal találkozni, dokumentumfilmeket/sorozatokat nézni, illetve néha motorozom. A későbbiekben szeretnék venni egy "komolyabb" 50-es motort, jelenleg egy Babettám van, ami, hát, kicsit gyenge.

Ezeken kívül nagyon érdekel még a történelem, illetve a geopolitika. Hogy miért? Ezt nem tudom elmagyarázni. Ez mindig is így volt, gyerekként sem volt nyűg számomra a töritanulás, hanem élvezettel olvasgattam a törikönyvet.

És, hogy miért keresek itt (is) társat?

A koronavírus (mint mindenkinek) eléggé beszűkítette a társalgási, ismerkedési, szórakozási lehetőségeimet. Én nem vagyok "bulizós" srác, kifejezetten nem szeretem a szórakozóhelyeket, de így is, nem tudtam találkozni a barátaimmal, nem volt egyetemi oktatás, sokkal kevesebb lehetőségem lett ismerkedni, ráadásul a gazdasági válság miatt melót sem találtam. Ezek mára mind enyhültek, de a társat egyelőre még nem találtam.

Ha sikerült felkeltenem az érdeklődésed, kérlek írj. Ha esetleg nem, akkor további szép napot kívánok. :)


Ui.: kérlek ne trollkodjátok szét a kérdést.



2021. szept. 10. 14:09
1 2
 1/13 anonim válasza: