Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Többen irták itt az amerikai...

Többen irták itt az amerikai autók szerkezetileg egyszerűek akkor ezek fenntartása kevesebbe kerül mint pl egy német prémium?

Figyelt kérdés

2019. aug. 29. 08:54
 1/7 anonim ***** válasza:
32%

Én csak a dízeleket nézem, de ugyanazokkal az adagolókkal voltak szerelve a jenki tragacsok is, mint az Európaiak.

Szerencsére szívtak vele ők is, hehe.

Gondolom próbálták most is megvenni a német mérnököket, de több Von Braun már nincs.


Ugyanazok a környezetvédelmi előírások vannak ott is, szóval van ott is még 3-as, 4-es lambda szonda is.


Az meg hogy nagy motortér....


Egy buszba is akkora klímakompresszor van, hogy egy csavarhúzót nem lehet a motortérbe betenni.

2019. aug. 29. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
51%
magyarországon többe
2019. aug. 29. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
48%
A különbséget elvinné a 10 liter feletti átlag benzinfogyasztás.
2019. aug. 29. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Amerikába kevés is a dízel konkrétan benzinesre gondoltam. Német prémiumok is 10 felett vannak főleg a 8 hengeresek.
2019. aug. 29. 10:16
 5/7 veterán vas ***** válasza:
48%

Érdekelne, hogy azonos évjáratnál és felszereltségnél, vajon mitől lenne egyszerűbb egy amcsi autó "szerkezetileg", mint bármi más?

Ezek a hamburgerzabálók kihagyták a vezérműtengelyt, vagy talán elspórolták a fékpedált? ;)

Csak kérdezem, mert még sosem volt amerikai autóm. Tudsz valami konkrét példád mondani?

2019. aug. 29. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
48%

Olcsóbb? Nem nagyon. Egy prémium vagy nem annyira prémium német autóhoz van alkatrész. Sok helyen. Nem drágán. Mindegyik változathoz.

Egy tengerern túli csodához lehet hogy heteket kell várni a legolcsóbb filléres gyöszre is. Izé... filléres, ott kint. Mire ideér légipostával már nem lesz filléres.


Nem is értem a felvetést. Mitől lenne egyszerűbb?

A motorban vannnak dugattyúk. A dugattyúkon gyűrűk. A dugyattyú hajtókarral forgatja a főtengelyt. Mindenhol siklócsapágyak. A főtengely lánccal vagy szíjjal forgatja a vezérműtengelyt. Vagy fogaskerékáttétellel, ha valami elvetemült régi alulvezérelt motorról van szó. A vezérműtengely bütykei a himbákon át nyomkodják a szelepeket. A szelepeknek van szelepvezetője, szelepszárszimmeringje. A hengerfejben vannak szívó, kipufogónyílások, víz- és olajjáratok.

Sorolom, de nem látom mi az, ami nincs benne egy amerikai autóban, ami benne van egy európaiban.

A váltó? Az automata ott is olyan, mint az itteni régebbi hidrodinamkusak. A kormánymű szintén. Futómű? Ha valami régi billegő merev tengelyes laprugós szart akarsz, akkor csak tessék, de már az amerikai autók alatt is normális futómű van.

Mit nézzünk még meg? Elektromos rendszert? Mire gondoltál? Pontosan miben egyszerűbb egy amerikai autó?

2019. aug. 29. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
48%

Nem egyszerubb szerkezetilag ha csak nem egy europai turbobenzines hasonlitunk egy amerikai szivobenzineshez mert nyilvan a szivo motor egyszerubb.

Vagy dizel vs benzines auto.


Amugy a nemet premium auto szervizelese amerikaban draga mert europai auto es ugy kell importalni alkatreszt is hozza.

Nem azert dragabb a fenntartasa mert bonyolultabb lenne.

2019. szept. 2. 03:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!