Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért fulladok le minden...

Miért fulladok le minden kézifékes indulásnál?

Figyelt kérdés

Tudom: kézifék behúzva, kulpung bent, fék a lábon, váltó 1esben. Kulpung fogaspontig fel, és egyből át a fékről a gázra a láb, majd mikor indulna az autó, kézifék ki.

Na most nálam, egy 1.6os benzinesnél az van, hogy ha a kuplungot fogaspontig felengedem, egyből lefullad az autó, tehát addig se jutok el, hogy a fékről a gázra átálljak. Annyi emelkedő van a környéken és rohadt idegesítő, hogy nem megy, lefulladok, métereket hátragurulok, stb stb.

Mit csináljak másként?



2019. szept. 21. 11:23
 1/7 anonim válasza:
100%
A legnagyobb alaphiba hogyha be van húzva a kézifék a lábad minek van a féken? Itt gyorsan kell mozogni! Én is ha pl apámék beállójáról állok ki, kézifék behúzva, kuplung be közben már tekerem a gázt 2000es fordulatig kézifék ki és láss csodát nem gurulok el
2019. szept. 21. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Valamit nagyon össze keversz.

Ha a kézifék bevan húzva, akkor a lábfékhez ne nyúlj.

Kézifék ha bevan húzva akkor csak normálisan indulj és amikor már fog az autó kiengeded a kéziféket és kész.

2019. szept. 21. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Nagyon egyszerű: húzd be a kéziféket és felejtsd el, hogy emelkedőn vagy. Egyszerűen adsz egy gázfröccsöt, elkezded engedni a kuplungot, aztán mikor érzed, hogy indulna az autó, akkor kiengeded a kéziféket. Ennyi. Illetve a másik hiba, hogy csak a dízelek tudják azt, hogy előbb a kuplung, utána a gáz. Így dízelnél igazából felesleges a kézifék, mert nyomod a féket, aztán mikor menni kell, akkor ahogy írtad is: kuplung fogáspontig fel, majd le a fékről, s gáz. Aztán megy. Benzines ezt nem tudja. Annál kézifék kell úgy, ahogy írtam fentebb. Ne stresszelj rá, kicsit jobban kop így a kuplung, de ez ezzel jár. Nagyobb gázt kell adni, aztán amikor érzed, hogy menne az autó, akkor kiengeded a kéziféket.
2019. szept. 21. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Ha nincs a féken a lábam akkor is lefulladok. Ha enedem a kuplungot fogáspontig és be van húzva a kézifék, rángat egyet az autó és egyből lefullad...
2019. szept. 21. 12:12
 5/7 anonim ***** válasza:
26%
Egyszerűen béna vagy, vegyél automata váltós autót.
2019. szept. 21. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Hamarabb kezd el nyomni a gazt es adj neki ne sajnald, engem is hulyenek szoktak nezni de legalabb nem fulladok le, aztan majd raerzel belejossz. Nekem nagyapamek suzukija ilyen, benzines, nekem dizel van ott nem szokott ilyen gond lenni
2019. szept. 21. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Benzinesnél nem nagyon lehet fogáspontig felemelni úgy a kuplungot gáz nélkül, hogy ne fulladj le. Vagyis persze fel lehet, de millimétereken múlik a dolog. Tehát annyit kell csinálnod, hogy mikor már félúton jársz a benyomott kuplung és a fogáspont között, adsz neki egy nagy gázfröccsöt, felpörgeted vele a motort kb. 2000-ig vagy 2500-ig, és a pörgéssel egyidőben már engeded is a kézit. Ez a három művelet egyszerre kell hogy megtörténjen, rövid idő alatt (kevesebb mint egy másodperc) és igényel némi koordinációt. De sem az indulás pillanatában, sem a következő két-három másodpercben nem szabad leugranod a kuplungról, mert rángatni fog.
2019. szept. 21. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!