Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért olyan nehéz azt átlátni,...

Miért olyan nehéz azt átlátni, hogy a technológia fejlődése és az autók tartóssága közt nincs egyenes arányosság?

Figyelt kérdés

Már ezerszer lerágott csont, de mindig lehet rajta vitatkozni, és mindig el is beszélnek egymásmellett a susogósnadrágos parkolóhuszárok.


1. Aki karbantartással foglalkozott már valaha is, tudja, hogy már 20 éve is kellett sámolni az alkatrészek elhasználódásával, és egy gép tervezésekor is ezt figyelembe kell venni. Ebben nincs semi titok. Régebben mondtak egy számot rá, és túlméretezték pl a csapágyat. A technika fejlődésével és a sok eves tapasztalattal egyre kisebb túlméretezésre van szükség.


2. Egyre több cucc van mind mechanikailag, mind elektronikailag egy kocsiban, nyilván több a hibalehetőség is, nem csak az extra szolgáltatás.


3. Kitalálták a műanyag szelepdeklit, meg a sikaflexxel ragasztott karosszériaelemeket, vizes bázisú festéket.


4. Kinek érdeke, hogy ellátja a piacot, aztán 30 évig ne vagy alig adjon el valamit. A másik része, hogy ezt ki tudná megfizetni?


Ezek alapján mi támasztja alá, hogy a technológiai fejlődést az életkor növelésére kéne kihasználni, amellett, hogy manapság úgy vesz az mber autót, mint óegen biciklit?



#susogóosmelegóitőmvan #parkolóbangettózok
2019. okt. 10. 07:43
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
90%
Köszönöm az eszmefuttatást a tudatlanok nevében. Kérdésed is van vagy csak ezt szeretted volna közölni a néppel?
2019. okt. 10. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 D. Brasco ***** válasza:
97%
Ezek szerint a susogónadrágos parkolóhuszárok között nem találtál magadnak értő közönséget,higy ezt a monológot itt kell előadnod?!
2019. okt. 10. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 Nyakasparasztgazda ***** válasza:
36%

Fogyasztói társadalom kiszolgálása

"Egy aljanep, tudatlan, tompa, sikertelen példánya.." vagy ilyesmi

2019. okt. 10. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:

6# Pontosan. Bár ugye te sem gondolod hogy ezt jófejségből csinálják, hanem annak a társadalomnak a pénzéért. És a fogysztó társadalmat arr kell ösztönözni hogy fogyasszon. Vegyen 4-5 évente újat, több villogó kütyüvel, új navival, sliccigazító asszisztenssel stb.

A második tulaj meg vegyen keresztlengőkart, önindítót meg amit kell.


A legextrémebb összehasonlítás: szüleimnek régen volt egy új ladája. kb. 10 eves korára kezdett rozsdásodni. Nem volt galvánozott kaszni semi extra. Nem mintha a lada jó lett volna.

kollégám mazd 3-a már 9-10éves korár majdnem lyukas volt. Persze kényelmesebb auto, kis fogysztás stb, és és föld.

De mi a galvánozás, ha nem parasztvakítás?

2019. okt. 10. 12:48
 5/14 D. Brasco ***** válasza:
100%

Régenmindenjobbvót megmondó proli detected........

Egyébként csak azért mert kérdőjelet teszel a mondat végére,attól az még nem.lesz kérdés...........es akkor a mai tanulság,hogy vegyél ladát..... Azok mire 10évesek lettek kb 2 tábla lemezt kellett rájukhegeszteni,meg volt amelyik mire a merkur telepre eljutott addigra lyukas volt,de biztos a te szüleid kifogták az aranyhalat........

2019. okt. 10. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:

Brasco: Látom az értő olvasás sem nagyon megy, cask részleteiben. Írtam valahol hogy a lada jobb volt? Még azt is írtam hogy ég és föld. Szerintem te csak a meséből ismerted a merkúrt. Igen volt amelyikről leesett a festék az ajtónál, de egy 500-as a dolgzó zsebébe megoldotta, hogy igaz más színben de ép darabot adtak ki. Én még éltem abban, a korban, és nem a rohadás volt a ladák Baja, hanem az hogy életveszélyes.


Én csak gazdasági tényeket közöltem, a fogyasztói társadalommal és a tervezési dolgokkal kapcsolatban, de az érvek az elvakultakra nem hatnak.:)


Én is vennék 2 évente új M5-öst. Ha tehetném az sem érdekelne, hogy ha 3 évre terveznék.


De hidd csak nyugodtan, hogy a gyártók jófejségből fejlesztenek nonrprofit szervezetként, és nem akarják azt visszakeresni amit beletesznek.

2019. okt. 10. 13:18
 7/14 D. Brasco ***** válasza:

"Én csak gazdasági tényeket közöltem, a fogyasztói társadalommal és a tervezési dolgokkal kapcsolatban,"


Ezek szerint a héten kiírásra került 20másik ilyen kérdésnek álcázott majd én megmondom a tutit a tervezett avulással/régi-új autóval/fogyasztói társadalommal kapcsolatban is te irományod?

2019. okt. 10. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

Határozottan nem, hónapok óta tegnap léptem be megint.

De valszeg ezek egyike lehetett ami ihletett...

2019. okt. 10. 13:59
 9/14 Beviz Elek ***** válasza:

"De hidd csak nyugodtan, hogy a gyártók jófejségből fejlesztenek nonrprofit szervezetként, és nem akarják azt visszakeresni amit beletesznek."


Jól látod, a gyár nem nonprofit szervezet, de ha minden autó örök élet+1 nap lenne, akkor nem fogynának az autók, nem lenne miből fejleszteni. Azért gondolom jó érzés hogy nem kétütemű Trabanttal mész minden nap.

Ha le akarod cserélni egy újabbra, jobbra, akkor miért kellene örök életűre gyártani?


De ha ez ennyire fáj, keress egy nagyon megbízható konstrukciót, vedd meg és nem kell beállj a sorba.


Ettől függetlenül: azért úgy gondolom hogy sokat nőtt a problémamentesen megtehető km-ek száma, nem kell mindig a csomagtartóban legyen a szerszákoskészlet (bár sokra nem is mennél vele...)

2019. okt. 10. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:

"bár sokra nem is mennél vele...)"


Ha van egy laptop meg egy kábel Mellette, akkor de.

Milyen egyszerű volt kiolvasni, hogy az 1-es hengenél van gond a gyújtással, és nem kellett mind a 8-elektronikát végigpróbálni.

Én egyébként elfogadom, hogy így van, cask egyes elvakult emberek tagadják.

Pedig a ciklus rövidül, a piac gyosul. Ha megnézzük cask a golfokat. Hány éveig volt 1-es, aztán 2-es, a 4-estől pedig igazán begyosultak az események.

2019. okt. 10. 15:46
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!