Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az euro 4-es vagy az euro...

Az euro 4-es vagy az euro 5-ös uniós rendelet tette teljesen megbízhatatlanná/nehezen javíthatóvá a dízeles autók motorját?

Figyelt kérdés
Jobban járnék egy jó állapotù euro 3-as egyszerübb dízeles autóval.

#Európai Unió #mélyzöldek #elektromos kocsi lobbi #agyonszürt dizel motor
2019. okt. 10. 10:48
 1/7 anonim ***** válasza:
83%
Mire alapozod az állításodat?
2019. okt. 10. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Euro 4.
2019. okt. 10. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
93%
Nem tudom én sem hova tenni ezt a kérdést. Vannak gyártól, akik jól megoldották a motorjaik modernizálását, mások kevésbé. Nem a környezetvédelmi besorolással feltétlen összefüggésben. A PSA 2000 körüli dízelmotorjai már anno is szarok voltak
2019. okt. 10. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
82%
EGR szelep már Euro 3-as dízelekben is van, részecskeszűrő Euro 4-től van, most ez a 2 alkatrész ugrik be, amik plusz hibalehetőségek, és simán meglenne nélküle az autó, de kötelezően be kell építeni, hogy teljesíteni tudja a környezetvédelmi normákat.
2019. okt. 10. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Euro4-es dízelem abszolút nem megbízhatatlan, se nehezen javítható. Még részecskeszűrő sincs benne. EGR van, ez lehet sokak szemében mumus, nekem soha semmi gondom nem volt vele, gyári összerakás óta bontatlan. Megy mint a golyó, fogyasztása elég vicces, soha nem hagyott ott sehol.

Euro3-ast én nem szívesen vennék. Egyrészt azok már 15+ éves autók. Ha a biztonságtól, ergonómiától eltekintünk, azok hiába jók motorikusan, ha közben az egész rohad. Másik, hogy szmogriadó esetén már évek óta (nem összekeverendő a mostani hisztivel, ez benzinesekre is ugyan úgy igaz) nem használhatod Budapesten sem.

2019. okt. 10. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
0%

Egyik sem.

Attól "megbízhatatlan", hogy egy 2L-es motorból 170 meg 190 LE-t kell kihozni úgy, hogy mellette tartósított hegyi levegő hagyja el a kipufogót.

Mert a büdös paraszt nem vesz meg egy amúgy megbízható, tiszta dieselt ha az nem húz mint egy mozdony.

2019. okt. 10. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
Euro4-et nagyon sok motor hozta DPF nélkül is, Euro5-öt viszont szinte mindenhol DPF-el ellátott motort jelent, amit ha csak anyuka hajtott a városba akkor jelentős költésggel lehet számolni, ellenben azt amiben van 3-400e km pályás használat.
2019. okt. 10. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!