Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egyre fokozatosabban cikkeznek...

Egyre fokozatosabban cikkeznek az elektromos járművekről, és már a piacon is vannak autók/robogók, erre az olajipar hogyan fog reagálni? Hisz már az anyagi része, és az infrastruktúra adott lenne, mondjuk uniós szinten.

Figyelt kérdés

Én már nem merek éveket előreszaladni gondolatban, hogy egy-egy legendás autót vagy motort, meddig fognak gyártani benzinesként, az tény hogy a legtöbb klasszikus típust még idén nem érintette a elektromos vonal, de kitudja hogy egy Focus vagy Megane, Golf, Civic meddig tart ki.

Sajnos már ma nem igazán találni új autók között megbízható motort, kitudja egy 1.0-1.4T milyen lesz 15-20 év múlva? Hiába Suzuki, vagy épp Vw fejlesztés...


Én tavaly még vettem egy Ufo Civic-et, talán ez lesz az utolsó igazi autóm, kicsit félek, és sok a kérdőjel bennem, ahányszor egy új járműről cikkeznek.


Az is szóba jöhet hogy megy a jogsi a fiókba 20-30 év múlva, mert nem lesz élvezet vezetni, se motort, se autót, láttam bmw robogót és nevetséges az egész, mint egy Auchanból kihozott elektromos roller.


2019. szept. 6. 00:16
1 2 3 4
 1/32 anonim ***** válasza:
Én azzal nyugtatom magam, hogy nem lesz pénzem a mostani Swiftemen kívül autót venni és az olajat is eszi, és ezzel nem így vagyok az egyedüli , szóval lesz még olaj meg "vezetési élmény" -bármi legyen is az, én nem tudom mi az-.
2019. szept. 6. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/32 anonim ***** válasza:
86%

Kevesebb alkatresz, kevesebb gond. Jobb vezetni, jobban gyorsul, nem remeg mint egy benzines auto.

Nem kell felni lesznek elektromos valtozatok a regi autokbol.

2019. szept. 6. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/32 A kérdező kommentje:

#2

Aki ült már nagy motoron, az tudja milyen feelingje van amikor szétrázza az embert már az alapjárat is.

2019. szept. 6. 00:39
 4/32 anonim ***** válasza:
65%
#3 normális emberek azt élvezik, ha nem rázza szét őket a jármű, nem azt, ha igen ;)
2019. szept. 6. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/32 anonim ***** válasza:
54%

Egyelőre az elektromos járművek kapacitása még eléggé kicsi, és relative kevés a töltőállomás. Az pedig még nagyobb gond, hogy a feltöltés iszonyú hosszú időt vesz igénybe a tankoláshoz képest, még superchargerrel is 2-3 órába telik.


Esettanulmány:

Nővérem élettársának egy haverja nagyon beleszeretett a Teslába, vásárolt is egyet (Németben dolgozik, eléggé megszedte magát a hazai viszonyokhoz képest). Rövidtávon remekül bevált a Tesla, hibátlannak tűnt, és teljes mértékben kiváltotta a benzines kocsit. Na jó, hát akkor lássunk egy hosszabb utat, Miskolcról Budapestre sztrádán.

Tolta neki rendesen a sztrádán, ment a Tesla mint a parancsolat. Egyszer csak Gödöllőnél kiírta, hogy max. sebesség 60 km/h. Budapest városhatáránál kiírta, hogy max. sebesség 40 km/h. Mire a csávó beért a Clark Ádám térig, le is állt a kocsi.

2019. szept. 6. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/32 anonim ***** válasza:

OFF


Azért a "fokozottabb", meg a "fokozatosabb" nem ugyanaz!

2019. szept. 6. 06:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/32 anonim ***** válasza:

"Sajnos már ma nem igazán találni új autók között megbízható motort, kitudja egy 1.0-1.4T milyen lesz 15-20 év múlva?"

Időutazó vagy talán? Állítasz valamit, amire, ahogy írtad, majd 15-20 év múlva (legyen 5 év szerintem) fogunk választ kapni. Ne haragudj, de tele van a kérdésed téves állításokkal/feltételezésekkel is, a jogosítvánnyal kapcsolatos észrevételed is nevetséges (már ha tisztában vagy a "jogosítvány" szó jelentésével).

2019. szept. 6. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/32 anonim ***** válasza:
100%

Tévedés hogy az olajipar kizárólag motorok üzemanyagának gyártásával foglalkozik!

Ha elektromosok lesznek az autók, akkor is szüksége lesz az iparnak kőolajra. Azt a rengeteg, irdatlan mennyiségű műanyagot, kenőanyagot, festéket, lakkot, ragasztót, de még a tusfürdőt, egyéb kozmetikumokat, gyógyszereket, aszfaltot az útépítésekhez, javításokhoz, stb mi másból gyártanák? De azt sem hiszem, hogy pl az elektromos utasszállító repülőgépek olyan gyorsan elterjednének.

Én is tavaly vettem egy vadonat új biturbós dízel autót. Ezzel legalább 10-12 évre tervezek. Meglátjuk hogy 2030 környékén hol tart majd a technika. Ha akkor képes lesz minden időjárási körülmények között, autópályán is 500km-t megtenni egy elektromos autó, mindezt nem a legfapadosabb verzióban ami áron 10 millió alatt, akkor valószínű nekem is ez lesz az utolsó belső égésű motorral szerelt autóm.

2019. szept. 6. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/32 anonim ***** válasza:

Lesz itt hamarosan e-autó, mert kina nagyon jön fel .

Majd az autók is pont úgy lesznek mint más elektronikai termék hogy mindent el fog söpörni a kinai autó is.

Néhány éve még a telefon is volt minden féle gyártmány, ma már szinte csak a kinai a zöme.

2019. szept. 6. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/32 anonim ***** válasza:
52%

Nem "nővérem élettársának egy haverjának" hanem nekem van egy Teslám. És tudom hogy a Supercharger általában 20-40 perc. A legeslegrosszabb esetben 80 perc. Nem órák.


És megy többszáz kilómétert országúton.


És nem egyből írja ki hogy 60, hanem először hogy max 120 km/h.


És Budapest tele van töltővel úgyhogy miért nem egyszerűen megállt tölteni ahelyett hogy lefulladt volna?


Szóval kamu.

2019. szept. 6. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!