Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen futásteljesítményre...

Milyen futásteljesítményre tervezik az elmúlt években gyártott autókat?

Figyelt kérdés

Több autószerelő mondta nekem, hogy az autókat is elérte ez a tervezett avulás mizéria és az újabb modellek már nem bírnak annyit mint a régiek. Egyre kevesebb kilométer kell ez első komolyabb alkatrész cseréhez.

Egy régi suzuki swift motorja kibírta a karosszéria élettartamát. Amikor a kaszni már szétrohadt a motor még mindig egyben volt.


2019. nov. 17. 20:16
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
Jó, amit ennyi km-el próbálnak eladni, az kb szinte mind széthajtott ex prémium kocsi, de az átlag autókat kb elkerüli itt is a legtöbb ember ha meglátja, hogy már nem 2-vel kezdődik a km számláló.
2019. nov. 17. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:

Pl az origi magyar flottás 1.6-os Focusok, amikbe 4 év alatt beleszaladt 300 000km - prémium a javából :D


Itt van pl ez, széthajtottnak tűnik:

[link]


Ha nem lenne szüf és visszatekernénk 170 000-re mindenki bekajálná :D


Ezen sem látszik az évi 50 000-res futás:


[link]


Keressek ezekből a típusokból fele ennyit mutató órás, lefingott 12-13 éves példányt? :D


Még eltelik pár év és lassan mindenki elfogadja majd, hogy a 10 éves kocsikban átlagban nem 150 000km van, hanem a duplája és akkor eltánnek az ilyen sztereotípiák is, mint széthajtott prémium meg hasonlók :D

2019. nov. 17. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:
17%

Elfut minden sokáig, kérdés, annyi idő alatt mennyi szerelőt tettél milliomossá. :D


Van autó, és autó között különbség a maiak között is....


Nyilván ha régen tudtak, akkor ma is tudnak hasonló futásteljesítményű gépeket gyártani.


Csak hát megjelent a gagyi is, legnagyobb vicctéma mindig, amikor megveszik a drága szarokat, és kiderül, 50e km alatt porráég az út mellett....:D tulaj meg addig nem tudja milyen pózban feszítsen benne az időpont eljöveteléig.

Szánalmas.


Baj az, hogy a mai fiatalságnak lövése nincs, milyenek voltak a régi autók, és mantrázzák a hülyeségeiket olyanról, amiben sosem éltek....

2019. nov. 18. 02:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:
44%

Márkafüggő. Régi és új suzukim is megbízható.

A régen jobb volt bullshit. Amelyik (autó)gyár szemetet gyárt előbb utóbb csődbe megy.

Pl. Ikarus, Csepel kerékpár, (Szar)vasi termékek, opel,...

Mennyi ideig tartson egy autó? Akarna ma valaki 30 éves autóval járni? Akinek kevés a pénze pénze, ha majdnem ingyen megkapná.

Mennyibe kerülne legyártani?

2019. nov. 18. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:
Egy átlag személyautó motorját nagyjából 300 000 kilométerre tervezik, átlagos használat mellett, amit minden gyártó a saját szabványai mellett állít be. Ez lerövidülhet 100-ra is, és megnőhet akár egymillióra is. Az autószerelőkkel az a baj, hogy ők mindig a problémás darabokkal találkoznak, emellett (tisztelet a kivételnek) jelentős részük nem is rendelkezik olyan szakértelemmel, amivel az autótervezésbe beleláthatnának.
2019. nov. 18. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:
0%
14-es: azért azt remélem te sem gondolod, hogy ezek a márkák azért "mentek csődbe", mert simán csak szar terméket gyártottak :)
2019. nov. 18. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:
44%
16 Komolyan gondolom.
2019. nov. 18. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:
72%

"azért azt remélem te sem gondolod, hogy ezek a márkák azért "mentek csődbe", mert simán csak szar terméket gyártottak :)"


Pedig ez is nagyban közrejátszott a dologban, legalábbis az Ikarusnál és a Rábánál.

2019. nov. 18. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:
Nem mondtam, hogy nem. De a rendszerváltást egy nagy járműgyártó sem élte túl, és sok más cég is belebukott, vagy belebukott volna, ha nem veszik meg. A Rába meg nem ment csődbe, nem tudom hogy jön ide. A Szarvasi nem gyártott szar termékeket, csak innováció nem volt és felelőtlen gazdasági döntéseket is hoztak.
2019. nov. 18. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:
0%
Az Opel meg a komplett GM paletta fejlesztési költségeit el kellett hogy könyvelje, nem csoda, hogy veszteségesnek mutatkozott. Meg azért enyhe túlzás talán azt mondani, hogy ők nem tudtak elfogadható minőségű autókat gyártani, és ebbe buktak bele. Aki ezt elhiszi, az nem sokat érthet hozzá.
2019. nov. 18. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!