Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hy mindenki. H astra 1,7CDTi...

Marshall28 kérdése:

Hy mindenki. H astra 1,7CDTi beleszakakadt a gyertya és csak hengerfej levételével tudjak kiszedni. Nekem azt mondta a szerelő nem csinátatna meg a helyembe mert 100-200 ezer Ft is lehet. Komolyan ennyire drága?

Figyelt kérdés
2019. nov. 22. 16:42
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
Az enyém már ott van a gépműhelyben, majd jövőhéten kiderül, hogy mennyibe fog fájni.
2019. nov. 22. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:
Nagyon remelem,hogy 100-bol megúszom nem akarok ra többet költeni. 1 millo volt az autó már most 300 járok és ez meg benne sincs. Szar a dízel tenyleg. Szerettem de a szerviz az brutál draga és mindig van valami baja pedig nem rallyzok vele..
2019. nov. 22. 20:33
 13/15 anonim ***** válasza:
Nem szar. Csak amit a gázolajon megspórolsz, abból később vissza kell fordítani a javításra. Mert gondolom az nem baj h kevesebbet fogyaszt. De a dízel ezzel jár... Főleg ha egy leharcolt darab...
2019. nov. 22. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:

Ne reménykedj! Csak egy hengerfejtömítés 10e, csavarkészlet 5e, szívó/kipufogó sortömítés 5e, olaj + szűrő 10e, izzítógyertya 4-5e/db, szerelő munkadíja min. 25e és a gépműhely ki tudja mennyi.

Sajnos ez mostanában ilyen műfaj lett és ezek még viszonylag olcsó alkatrészáraknak számítanak.

2019. nov. 22. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

"Szar a dízel tenyleg. Szerettem de a szerviz az brutál draga és mindig van valami baja pedig nem rallyzok vele.."


Nem szar, csak te kifogtál egy ilyet. És egy ilyen izzítógyertya csere nem is olyan hatalmas dolog. Sokan itt lehülyézik azokat, akik új autót vesznek, mert jönnek az értékvesztéssel. Ők pont az ilyen sokadik tulajos leharcolt állapotú autóktól akarják megkímélni magukat. Szintén dízel autóm van, én sem rallyzok vele, de gyakorlatilag csak tankolom és megyek. Sokan hangoztatják azt is, hogy az Opelhez milyen filléres tétel minden. Hát nem! Egy F Astrához lehet hogy olcsó volt, de egy kicsit újabbhoz (már ha egy 10-15 éves H Astrát lehet újnak nevezni) simán beütnek bármikor ilyen 100-200e-s javítások. Persze ez relatív, egy prémium autó fenntartásához képest lehet hogy valóban csak aprópénz...

Ilyenkor szokott még az jönni, hogy az előző tulaj hanyagságai, nem megfelelő karbantartásai következtében előjövő hibák miatt előszeretettel szidják az egész márkát. Hangoztatnak olyanokat, hogy "mekkora hulladék az Opel", stb...

2019. nov. 22. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!