Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hengerfej vagy EGR hűtő?

Brecky kérdése:

Hengerfej vagy EGR hűtő?

Figyelt kérdés
2014-es 1,6 TDCI Focus 150e km-el segítségre szorul. Tünetek: - fűtés hol van, hol nincs - hideg motornál (leállítás után másnap) kiegyenlítő tartályban nyomás van, kupak lecsavarása közben ömlik ki a "gáz", emelkedik a szint, ami a légtelenítő csavar megnyítása után beáll normálisra (légtelenítőből is jön a gáz egy darabig) - hűtőfolyadék fogyása minimális - a motor erős, nem fogyaszt sokat, pöccre indul, nem füstöl (sem feketén, sem szürkén sem fehéren) - álló ON pozicióban hibakód nincsen - vízhőfok mérő szerint sosem emelkedik megengedett fölé Bölcs mesterek tanácsára vízpumpa, termosztát cserélve - változás semmi. Kérdés: komoly bontás nélkül megállapítható-e, hogy a blokk, hengerfej, hengerfejtömítés vagy az EGR hőtőnél dolgozik a motor a hűtőkörbe? Thurmo segíthet?

2019. dec. 21. 17:41
 1/1 anonim ***** válasza:

Hát azt úgy ránézésre nem igen lehet megállapítani, csak tippelni lehet. Legjobb levenni a hengerfejet és akkor sok mindent meglehet állapítani.

Vagy ha az EGR hűtőt könnyebb levenni akkor azzal kellene kezdeni, bár lehet hogy menni kell tovább.

Elég nagy baj az ha ezekre a tünetekre a vizpumpa meg a termosztátot mondták.

Ha gáz van és nyomás a hűtőrendszerben akkor a motor dolgozik bele és ezért van benne ez.

2019. dec. 21. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!