Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a belsőégésű motorok...

Mi lehet a belsőégésű motorok jövője?

Figyelt kérdés
Az elektromos autók végérvényesen teret nyernek a környezetvédelmi előírások szigorodása miatt.
2020. febr. 8. 22:29
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
23%
El fognak tűnni, mint a gőzgépek.
2020. febr. 8. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Hát nagyon pöffeszkednek még azokban a "népek".
2020. febr. 8. 22:33
 3/17 anonim ***** válasza:
72%
Nagyobb hajókban, munkagépekben, villamosíthatatlan vasútvonalakon még sokáig használatban lesznek. Vagy például a telelpített gázmotorok sem fognak kihalni: földgázzal működő bitang nagy V12, V18 motorok, áramot termelnek velük, a hűtővízével akár egy lakópark melegvízellátását megoldják.
2020. febr. 8. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 Beviz Elek ***** válasza:
20%
Múzeumba kerülnek.
2020. febr. 8. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
A teherszállításban azért nehéz lesz a környezetszennyező dieseleket lecserélni, egy ideig biztosan nehéz lesz.
2020. febr. 8. 22:46
 6/17 A kérdező kommentje:

Lesznek ennek a változásnak nagy nyertesei,és nagy vesztesei,mint eddig is mindennek.

Az biztos,hogy vannak cégek,akik nagyon elaludtak,és nem értik talán még most sem az idők szavát.

Az emberek nem hülyék,és a változások mellé fognak állni,ha lassan is megy először,de elkerülhetetlen.

(Lásd Tesla,vagy Renault újításai)

A német tradicionális gyártók küzdenek ez ellen,mint disznó a jégen.Ők sokat veszthetnek,ha nem változtatják át a szemléletüket,bár már most is sok időt elvesztegettek a fejlesztések elmaradásával.

2020. febr. 8. 22:53
 7/17 anonim ***** válasza:
66%
Hosszútávon eltűnnek majd, vagy átalakul az egész.
2020. febr. 8. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
69%
Hát előreláthatólag ez úgy néz ki kérlek, hogy most mindenki vakul követi a villanyautókat, viszont az igazi megoldás a hibrid lesz vagy a hidrogén hajtás, vagy inkább mindkettő. Vagy előrukkolnak valami giganagy újítással akkumulátorok terén, amire lássuk be, kevés az esély. Nem véletlenül ugyanazok az akkumulátorok már 15 éve. Nincs nagyon más opció. Szóval ha ebből indulunk ki, akkor mindig is szükség lesz olyan autókra, amiknek van hatótávuk, lehetőleg nagyobb, mint egy köpésnyi, szóval egy ideig még lesznek tisztán belső égésű motorok, illetve hibridek. Illetve még egy 20-30 évig garantáltan lesznek belső égésű motoros autók, szóval mi még azokkal fogunk járni, mármint aki akar. De igazából 5-10 éven belül ki fog derülni, hogy mi lesz a végső döntés. De valószínűleg a hibrid vagy hidrogén lesz a válasz, kivéve, ha előrukkolnak valami giganagy akkumulátor fejlesztéssel. Nem véletlenül van az, hogy sok elektromos autót vásárolt ember csalódottan visszaugrik a benzinesbe vagy dízelbe. Az elektromos autóknak túl sok hátránya van, amiket csak egy új akkumulátorral lehetne orvosolni, amire nincs semmi bizonyíték, hogy jönni fog. Ellenben a hibridekből brutálisan jó teljesítményt hoznak ki (nem lóerőre gondolok, hanem közlekedési effektívségre). Csak persze ezt most nem tolják a szádba, mert az elektromos autó a meta. De mondom, majd kiderül 5-10 éven belül, hogy mi is lesz itt pontosan az autók jövője.
2020. febr. 8. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
58%
Tovább lesznek belső égésű motorral szerelt autók az utakon, mint a mai koncepciójú elektromos autók.... ugyanis az a nagy helyzet, hogy ezek az elektromos szarok rosszabb teljesítményűek és pont ugyanannyira környezetszennyezőek, mint a diesel/benzines kocsik, ha nem jobban
2020. febr. 8. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
65%

Az európai piacon mindenképpen kiemelt szerepük lesz középtávon az elektromosoknak, a szabályozási környezet ezt garantálja. Nem akarok abba belemenni, hogy környezetszennyezés szempontjából mi a jobb vagy rosszabb, ha autóval jársz, akkor mindenképp jóval nagyobb az ökológiai lábnyomod, mintha tömegközlekednél, szóval ezt hagyjuk is.

A méretgazdaságosság és a halmozódó új tapasztalatok miatt az elektromos autó valószínűleg jóval olcsóbb lesz majd, mint most. A hétköznapi felhasználóknak már szerintem ma is bőven megfelel az a hatótáv amit egy ilyen autó kínál, a töltőhálózaton kell fejleszteni, ez viszont óriási pénzekbe kerül.

Viszont nem szabad elfelejteni, hogy a világ nem csak Európából áll. A világ többi részén nincs ilyen erős szabályozói nyomás, ami miatt lejtene a pálya az elektromos autók javára. Európában is a korábbi jóslatokkal ellentétben jóval kevesebb elektromos fogy.

Ha tippelni kéne, akkor a személyautóknál Európában is van még legalább 15-20 évük (ha a szabályozás változik, akkor ennél is lehet jóval több), munkaeszközöknél és a világ többi pontját tekintve pedig tippelni sem merek. Gőzmozdonyok is nagyon sokáig jártak...

2020. febr. 9. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!